مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان خبرداد

کارت عضویت خانه مطبوعات ایران برای اعضای خانه مطبوعات گیلان صادر می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، خانه مطبوعات ایران به منظور شناسایی و ارائه خدمات برای کلیه اعضای خانه های مطبوعات سراسر کشور کارت یکسان و متحدالشکل صادر خواهدکرد.

IMG_4088khorsandiبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، خانه مطبوعات ایران به منظور شناسایی و ارائه خدمات برای کلیه اعضای خانه های مطبوعات سراسر کشور کارت یکسان و متحدالشکل صادر خواهدکرد.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان در چهاردهمین جلسه هیات مدیره این خانه با اعلام این خبرگفت: در پی ارتباطی که جدیداً با خانه مطبوعات ایران برقرار شد، مطلع شدیم این دفتر برنامه های حمایتی مناسب و گسترده ای در دستور کار دارد و متاسفانه خانه مطبوعات گیلان به دلیل عدم ارتباط در زمان مناسب با خانه مطبوعات ایران در این زمینه کمی عقب می باشد.

کریم خورسندی افزود: صندوق قرض الحسنه خانه مطبوعات ایران به سپرده گذارانی که حداقل ۱۰۰ هزا تومان و حداکثر ۲ میلیون تومان سپرده گذاری نمایند در ازای آن معادل همان رقم به مبلغ سپرده آنها اضافه خواهد کرد ( مثلاً اگر فردی یک میلیون تومان در صندوق سپرده گذاری کند یک میلیون تومان هم صندوق به وی خواهد داد تا رقمش دو میلیون شود).

وی اضافه کرد: به این سپرده ها پس از گذشت یک سال وام کم بهره ۴ درصد تعلق خواهد گرفت که خانه مطبوعات گیلان نیز پس از زمان مشخص شده یکساله می تواند هر ماه ۵ نفر را برای دریافت تسهیلات و وام به صندوق معرفی کند.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان خاطر نشان کرد: به زودی فراخوان ثبت نام و سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه خانه مطبوعات ایران به اطلاع اعضای خانه مطبوعات خواهد رسید. ضمن اینکه آن دسته از اصحاب رسانه و خبرنگارانی که شرایط عضویت در خانه مطبوعات را دارند ولی تاکنون به هر دلیلی عضو خانه مطبوعات نشده اند می توانند برای استفاده از مزایای ایجاد شده و منابع و محاسن دیگری که برای اعضای خانه مطبوعات در نظر گرفته می شود به عضویت خانه مطبوعات در آیند.

خورسندی در این جلسه همچنین گزارشی از پیگیری های انجام شده در خصوص ثبت خانه مطبوعات، موافقت دریافت لوازم و ملزومات تجهیز طبقات اول و دوم خانه، رسیدگی به امور بیمارستانی و تهیه منابع مالی برای چند تن از اعضای خانه و حضور در مراسم ترحیم دو تن از خبرنگاران استان ارائه کرد و گفت: تاکنون و طی ۶ ماهه گذشته بدون هیچ منابعی و با دست خالی امور خانه مطبوعات را به جریان انداخته ایم تا ادای دینی به جامعه رسانه ای استان کرده باشیم که البته اوضاع برهمین منوال نخواهد ماند و امیدواریم با تمهید مقدمات و منابعی که قرار است به خانه مطبوعات تزریق شود گام مفیدی برای این قشر زحمتکش برداریم.

گفتنی است در چهاردهمین جلسه هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان فعالیت کمیته فرهنگی در پی تایید هیات مدیره رسماً آغاز شد و این کمیته نیز در پی تشکیل کمیته های انضباطی ، حقوقی ، آموزشی و رفاهی پنجمین کمیته خانه مطبوعات گیلان می باشد که قرار است به رسیدگی امور فرهنگی و هنری این خانه بپردازد.

شایان ذکر است مسئولیت کمیته فرهنگی برعهده خانم معصومه نیک کار از اعضای اصلی هیات مدیره خانه مطبوعات بوده و آقایان انوش نصرماسوله ، اکبر محبوبی فر، حجت الاسلام سید عبدالباقی اسحاقی، محبوب روستا، سلمان اسماعیل زاده، سید حسین ضیابری و حسن شکری و خانم سیده فهیمه هاشمی اعضای این کمیته می باشند.

Share