خورسندی عضو هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان در گفتگو با دیارمیرزا

حرکت های غیررسانه ای و غیراخلاقی محکوم است/متولیان امر هرچه سریعتر جلوی فعالیت های تخریبی را بگیرند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خورسندی با بیان اینکه بی اخلاقی رسانه ای امری مذموم و غیرقابل قبول است, تصریح کرد:متولین امر با توجه به در پیش بودن انتخابات باید جلوی اینگونه رفتارهای تخریبی را بگیرند و مانع ادامه چنین روندی شوند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کریم خورسندی صاحب امتیاز و مدیرمسوول روزنامه های سوال جواب و گلچین در گفتگوی اختصاصی با «دیارمیرزا» ضمن محکوم کردن حرکت های غیررسانه ای و غیراخلاقی  صورت گرفته علیه مسئولین و مدیران رسانه ها اظهار کرد:انتظار بنده از متولیان امر این است که سریعا به این موارد واکنش نشان دهند و جلوی اینگونه فعالیت های تخریبی را بگیرند.

photo_2016-02-04_13-07-49عضو هیات مدیره موسسه خانه مطبوعات گیلان با بیان اینکه تخریب وجهه مسئولین به روند توسعه استان آسیب می رساند, اظهار کرد:چنین حرکت هایی باعث دلسردی مسئولان در انجام وظایفشان می شود.

وی با بیان اینکه در این برهه از زمان رسانه ها باید به حضور باشکوهتر مردم در انتخابات کمک کنند اضافه کرد:اینکه در این بازه زمانی افرادی مدیران رسانه ها و مسئولین استان را تخریب کنند جز آسیب رساندن به فضای مطبوعاتی و رسانه ای استان دستاورد دیگری ندارد و از سوی دیگر روند توسعه استان را کند می کند.

خورسندی بر ایجاد وفاق و همدلی بین رسانه های استان تاکید کرد و گفت:رسانه ها به جای فعالیت تخریبی وظیفه دارند در ایجاد فضای همدلی و همگرایی برای توسعه استان تلاش کنند.
این فعال رسانه ای استان با بیان اینکه رسانه ها حق ندارند مطالب توهین آمیز را انتشار دهند, متذکر شد:باید به دنبال این باشیم که به عنوان اصحاب رسانه برای توسعه همه جانبه استان چه کاری می توانیم انجام دهیم و نگاه رسانه باید به دنبال حل مشکلات مردم و استان باشد نه اینکه به خاطر دستیابی به منافع دنیوی در راستای تخریب مسئولین حرکت کنیم.

خورسندی با بیان اینکه بی اخلاقی رسانه ای امری مذموم و غیرقابل قبول است, تصریح کرد:مدیرکل و معاون فرهنگی ارشاد گیلان , معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد و فعالان رسانه ای استان خصوصا در کنار نهاد های نظارتی با توجه به در پیش بودن انتخابات باید جلوی اینگونه رفتارهای تخریبی را بگیرند و مانع ادامه چنین روندی شوند.

عضو هیات مدیره موسسه خانه مطبوعات گیلان در پایان با بیان اینکه رسانه ها باید به اخلاق حرفه ای رسانه ای پایبند باشند اظهار کرد:رسانه ها در موازات یکدیگر قرار دارند و باید به رفتار حرفه ای رسانه ای پایبند باشند تا حرمت قلم که خداوند نیز به آن سوگند خورده است را حفظ کنند.

خورسندی در پایان گفت:حضور افراد غیرمتخصص و غیررسانه ای که بدون هیچگونه ضابطه ای و صرفا برای کسب درآمد وارد عرصه رسانه شده اند نقش بسزایی در ایجاد این فضای مسموم داشته است.آنها هنوز درک نکرده اند که وارد چه فضایی شده اند و در چه موقعیتی قرار گرفته اند و به همین دلیل حرمت این جایگاه خطیر را حفظ نمی کنند.در هر صورت اینگونه بی اخلاقی ها محکوم است و باید جلوی اینگونه رفتارها گرفته شود.

 

tel final1

Share