در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید گیلان مطرح شد:

انصاری: خدمات مردم گیلان به نظام از یاد رفتنی نیست/پاکاری: از ظرفیت‌های استان برای برطرف کردن مشکلات جامعه ایثارگری استفاده می‌کنم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، انصاری با بیان اینکه خدمات مردم گیلان به نظام از یاد رفتنی نیست، اظهار داشت: پشتیبانی مردم گیلان به کمک آیت اللّه مرحوم احسان بخش در کشور اول بود و رزمندگان منتظر حضور کاروان کمک های مردم گیلان بودند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آئین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با حضور قائم مقام بنیاد شهید برگزار و ضمن قدردانی از تلاش های ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل سابق بنیاد عبدالله پاکاری به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید گیلان معارفه شد.photo_2016-10-28_12-33-19

مهرداد لاهوتی رییس مجمع نمایندگان و نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان ضمن خیرمقدم، گفت: معاویه و یزید بسیار تلاش کردند با امام حسین (ع) بیعت کنند اما امام نپذیرفت. خارجی ها نیز پس از حضور امام سعی کردند روند انقلاب اسلامی را عوض کنند که نتوانستند.

لاهوتی با اشاره به اینکه برای زندگی در جمهوری اسلامی باید به خود ببالیم، اظهار داشت: نباید این افتخار را با مسایل دنیایی مقایسه نماییم.

وی گفت: سعی کردیم در مجلس قوانینی را برای کمک به جانبازان و ایثارگران تصویب کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان خاطرنشان کرد: در قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران معافیت‌هایی برای جامعه ایثارگران و فرزندان آنها پیش‌بینی شده است.

لاهوتی در پایان اظهار کرد: بالاخره هر مدیری دارای نقاط ضعف و قوت است و من شهادت می دهم که آقای طاهرنژاد در حد مقدورات خدمت کردند و برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم.

خدمات مردم گیلان به نظام از یاد رفتنی نیست/ آقای پاکاری باتجربه هستند

photo_2016-10-28_12-35-23سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز اظهار کرد: به بزرگی و برکات این استان می گویم تعداد شهدا، جانبازان و ایثارگران نشان می دهد مردم این استان در زمان مظلومیت کشور به امر ولی فقیه به کمک کشور شتافتند.

وی با بیان اینکه خدمات مردم گیلان به نظام از یاد رفتنی نیست، اظهار داشت: پشتیبانی مردم گیلان به کمک آیت اللّه مرحوم احسان بخش در کشور اول بود و رزمندگان منتظر حضور کاروان کمک های مردم گیلان بودند.

سردار انصاری ضمن بیان خاطراتی از افتخار آفرینی مردم گیلان و آیت الله احسان بخش، گفت: ۱۶ شهید مدافع حرم از گیلان نشان می دهد که مردم گیلان رشادت خود را امتداد دادند و دفاع مقدس را در چارچوب کشور نمی دانند.

وی گفت: هنر جمهوری اسلامی ایران این است که جنگ را از حاشیه کشور به نزدیکی مرزهای اسراییل برد.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن بیان شرایط منطقه، افزود: خدمت به مردم باعث عاقبت به خیری می شود و زمانی که به افضل مردمان یعنی ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا خدمت می کنیم بسیار ارزشمند است و ما نوکری این افراد را می کنیم.

سردار انصاری با بیان اینکه امروز در اوج محرویت مالی قرار داریم، گفت: این موضوع امروز سنگر دیگری است. آقای جعفرزاده و لاهوتی و سایر نمایندگانی که برای این استان نیستند گلو پاره کردند تا دیروز قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران تصویب شد.

وی ایجاد اشتغال مولد و پایدار را از سیاست های بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست، افزود: از ظرفیت های قانونی خود در این رابطه استفاده می کنیم.

سردار انصاری گفت: باید سعی کنیم امنیت در کشور را حفظ نماییم زیرا تا زمانی که پیرو ولایت هستیم دشمن نیز داریم. امروز اقتدار و بزرگی جمهوری اسلامی ایران در جهان زبانزد است.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه مسوولیت ها در بنیاد شهید دو ساله است و امروز مسوولیت آقای طاهرنژاد تمام شد به ایشان خسته نباشید می گویم و برای آقای پاکاری آروزی موفقیت می کنم. آقای پاکاری دارای تجربه است و مانند اسمشان پای کار هستند و این نشان می دهد که اجداد ایشان نیاز افراد پای کاری بودند.

از ظرفیت‌های استان برای برطرف کردن مشکلات جامعه ایثارگری استفاده می‌کنم photo_2016-10-28_12-30-59

پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، ایجاد اشتغال برای خانواده های شهدا و ایثارگران استان و حل مشکلات بیمه آنها را از مهمترین اهداف خود دانست و افزود: برای آقای طاهرنژاد آرزوی موفقیت می کنم.

مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان افزود: از ظرفیت‌های استان برای برطرف کردن مشکلات جامعه ایثارگری استفاده می‌کنم , امیدوارم بتوانم توفیق خدمت به جامعه ایثارگری گیلان را داشته باشم و برای برطرف کردن مشکلات آنها گامهای موثری بردارم.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی
tel final1

Share