دستگیری سارقان اماکن متبرکه رودسر، رامسر و تنکابن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی رودسر از شناسایی و دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان حرفه ای با ۹ فقره سرقت اماکن متبرکه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی رودسر از شناسایی و دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان حرفه ای با ۹ فقره سرقت اماکن متبرکه  خبر داد.bazdashtex

سرهنگ رمضانعلی پور قاسم در تشریح خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن متبرکه در شهرستان رودسر، مراتب در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرارگرفت.

سرهنگ پور قاسم افزود: کارآگاهان آگاهی در پی گزارش مردمی سه سارق را در این مورد شناسایی در یک عملیات غافیگیرانه آنان را  دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان دلالت دادند.

وی با تاکید براینکه متهمان در تحقیقات فنی پلیسی آگاهی به ۹ فقره سرقت اماکن متبرکه در شهرستان رودسر و رامسر و تنکابن اعتراف کردند تصریح کرد: ماموران از سارقان ۵۰ میلیون ریال وجه نقد سرقتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در پایان از تشکیل پرونده برای متهمان ۲۹،۴۲ و۲۶ ساله و ارسال آن به مراجع قضایی خبر داد و از مردم خواست توجه بیشتر به توصیه های حفاظتی و ایمنی پلیس در جلوگیری از افزایش انگیزه به سرقت سارقان داشته باشند.

Share