فرمانده انتظامی رودسر خبرداد

غرق شدن مرد ۴۷ ساله در رودخانه «کلکاسرا» و یک جوان ۳۰ ساله در للارود رودسر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ پورقاسم فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از غرق شدن مرد ۴۷ ساله در رودخانه «کلکاسرا» و یک جوان ۳۰ ساله در للارود رودسر خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از غرق شدن مردی ۴۷ ساله در داخل رودخانه خبر داد.۳untitled

سرهنگ رمضانعلی پورقاسم در تشریح این خبر گفت: مقارن ساعت ۱۹و ۲۱ دقیقه پنجشنبه گذشته درپی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن فردی در رودخانه روستای «کلکاسرا» بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

سرهنگ پورقاسم افزود: ماموران انتظامی پس از حضور در صحنه دریافتند که جسدمتعلق به فردی ۴۷ ساله اهل و ساکن روستای مذکور می باشد.

پورقاسم تصریح کرد:متوفی که دارای بیماری سرع بوده برای ماهیگیری در ساحل رودخانه حضور داشته که به دلیل تشنج داخل آب افتاده و دچار ایست قلبی می گردد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر اظهار داشت: جسد متوفی توسط عوامل شهرداری به سردخانه  بیمارستان شهید انصاری رودسر انتقال گردید.

غرق شدن جوان ۳۰ ساله در للارود رودسرuntitled

سرهنگ رمضانعلی پور قاسم گفت:در ساعت ۸ و ۲۵ دقیقه صبح پنجشنبه گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن یک نفر در ساحل للا رود رودسر بلا فاصله عوامل انتظامی و آگاهی این شهرستان در محل حاضر شدند.
سرهنگ پورقاسم افزود:ماموران انتظامی پس از حضور در صحنه دریافتند که جسدمتعلق به جوانی ۳۰ ساله اهل و ساکن شهر رحیم آباد رودسر می باشد.
پورقاسم تصریح کرد:متوفی به دلیل عدم آشنائی با فنون شنا در دریا غرق گردیده و جسد وی نیز توسط عوامل اورزانس به سرد خانه بیمارستان شهید انصاری رودسر تحویل گردید.
فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در پایان از همه شهروندان و مسافران خواست:به منظور جلوگیری از بروز حوادث مشابه، از شنا کردن در محلهای غیر مجاز و دارای تابلوی شنا ممنوع به شدت پرهیز کنند.

tel final1

Share