دیدار قائم مقام بنیاد شهید با نماینده ولی فقیه در گیلان:

آیت الله قربانی: شهدا امامزاده های زمان هستند/باید قبور شهدا محترم نگه داشته شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله قربانی با بیان اینکه شهدا امام زاده های زمان هستند, بر ضرورت حفظ حرمت شهدا تاکید کرد و افزود: شهدا از بسیاری از اتباع و امام زاده ها ارجع تر هستند زیرا به اذن ولی فقیه قیام کردند.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت دیدار کرد.

img_6296 شهدا امام زاده های زمان هستند

آیت الله قربانی در این دیدار با بیان اینکه شهدا امام زاده های زمان هستند, بر ضرورت حفظ حرمت شهدا تاکید کرد و افزود: شهدا از بسیاری از اتباع و امام زاده ها ارجع تر هستند زیرا به اذن ولی فقیه قیام کردند.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: باید قبور شهدا محترم نگه داشته شود و بنیاد شهید نیز تاکنون به همین منوال عمل کرده است.

آیت الله قربانی افزود: رفتن مردم برسر مزار شهدا نشانه احترامی است که آنها برای شهدا قائل هستند و این فرهنگ در جامعه نهادینه شده است.

رفع مشکلات جانبازان و ایثارگران نیازمند عزمی جدی است

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در این نشست با بیان اینکه اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران از دو منظر دارای اهمیت است، متذکر شد: جنبه اول، جنبه ارزشی فعالیت‌های بنیاد است که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند «بنیاد افضل نهادها است» و مقام معظم رهبری نیز در سخنان خود از بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان «دستگاه عصمت و طهارت»، یاد کرده‌اند.

انصاری افزود: این مسئله نشان از این دارد که بنیاد شهید با انجام وظیفه در یک نظام ارزشی، به بهتربن مردم خدمت می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: از منظر دوم، فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای شاخصه‌های راهبردی مانند اشتغال و کارآفرینی، مسکن، سلامت ایثارگران، توسعه اجتماعی، توسعه فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است که همه این موارد از فعالیت‌های راهبردی در کشور محسوب می‌شوند.

قائم مقام بنیاد شهید رفع مشکلات جانبازان و ایثارگران را نیازمند عزمی جدی دانست و یادآور شد: ما باید بتوانیم جامعه ایثارگری را در زمینه‌های اشتغال، کارآفرینی، مسکن و مسائل فرهنگی توانمند کنیم.

انصاری در پایان اظهار کرد: در همین راستا توسعه بخش مددکاری به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه ایثارگری در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته است.

tel final1

Share