حسنی در نطق میان دستور مطرح کرد:

آقای وزیر شما مدیریت آب تاسیس کرده اید یا دانشکده دزدی/مدیر آب منطقه ای گیلان به دلیل مشکلات مالی بازداشت شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،حسنی گفت: ما نتوانستیم مدیران خوبی را پرورش دهیم؛ مدیر آب منطقه ای گیلان مشکلاتی را برای کشاورزان پدید آورده است؛ ایشان به عنوان مشکلات مالی بازداشت شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از خانه ملت، محمد صادق حسنی در نشست علنی امروز سه شنبه (۴ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود، افزود: حال روز کشاورزان ما حال خوبی نیست، کشاورزان وضعیت مطلوبی ندارند و برخی از آنها به نان شب خود محتاج هستند؛ متاسفانه سازمان های دولتی نه تنها هیچ  کمکی به کشاورزان نکردند بلکه متاسفانه دیواری کوتاه تر از کشاورزان نیافتند.

hasanio_2016-10-04_22-47-12نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ما نمایندگان گیلان و مازندران به جهت اخذ مالیات بر ارزش افزوده از کشاورزان زحمت کش خدمت رییس سازمان امور مالیاتی رسیدیم زیرا بر اساس ماده ۱۲ قانون مالیات بر ارزش افزوده در بند ۱ و ۴ به صراحت محصولات کشاورزی را معاف شده است پس چرا سازمان مالیاتی از کشاورزان مالیات دریافت می کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، خطاب به وزیر نیرو، تصریح کرد: ما کشاورزان گیلان ۴۰ درصد از محصولات برنج کشور را تامین می کنیم تولید برنج یعنی مصرف آب، مدیریت ضعیف در حوزه منابع آبی، شالیکاران را دچار مشکل کرد.

وی یادآور شد: ما نتوانستیم مدیران خوبی را پرورش دهیم؛ مدیر آب منطقه ای گیلان مشکلاتی را برای کشاورزان پدید آورده است؛ ایشان به عنوان مشکلات مالی بازداشت شد آقای وزیر نیرو! شما وزیر متعهد، کوشا و پاک هستید اما به اطراف خود توجه ندارید؛ شما مدیریت آب تاسیس کرده اید یا دانشکده دزدی.

حسنی افزود: وزیر نیرو به داد کشاورزان برسید، بحران آب کشاورزان را با مشکل مواجه کرده است مدیرانی بگمارید که رفع مشکل کشاورزان را بلد باشد ما طی نامه ای فردی را به وزیر نیرو معرفی کردیم که به آن رسیدگی نشد در عوض به جهت آنکه پرونده اختلاس باطل شود شخص دیگری به عنوان مدیر عامل آب فاضلاب شهری منصوب شد که هیچ اطلاعی از مشکلات آب منطقه ای ندارد درحالی که باید به این موارد رسیدگی شود.

tel final1

Share