جعفرزاده : آمریکایی ها موضوع هسته ای را بهانه برای پیگیری اهداف خود قرار داده اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاداز کسانی که عجولانه و شتابزده درباره عملکرد دولت اظهارنظر و قضاوت می‌کنندتاکید کرد:باید فرصت انجام فعالیت و به نتیجه رسیدن تلاش‌ها را به دولتمردان داد.غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی  روند دیپلماسی کشور را بسیار مثبت و رو به جلو دانست و اظهار  داشت: اقدامات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاداز کسانی که عجولانه و شتابزده درباره عملکرد دولت اظهارنظر و قضاوت می‌کنندتاکید کرد:باید فرصت انجام فعالیت و به نتیجه رسیدن تلاش‌ها را به دولتمردان داد.غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی  روند دیپلماسی کشور را بسیار مثبت و رو به جلو دانست و اظهار  داشت: اقدامات دولت در عرصه بین‌المللی کاملاً مورد تأیید است.jafarzadeh5
او امروز در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبر با اشاره به اینکه این دولت هیچ کاری را بدون هماهنگی با بالاترین مقام اجرایی کشور انجام نمی دهد، افزود: تهمت زدن و بیان الفاظ سخیف اصلا درست  نیست و باید دست از این تهمت‌های سخیف برداشت.
نامبرده با تأکید براینکه دولت نماینده ملت ایران است، خاطرنشان کرد: این دولت در مدت کوتاه فعالیت خود به خوبی توانسته ماهیت اصلی آمریکا را برای افکارعمومی آشکار کند.
جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد: با تلاش‌های دولت یازدهم، افکار عمومی دنیا به این نکته پی برده است دستیابی ایران به سلاح های اتمی مشکل دولتمردان آمریکا نیست، بلکه آنها موضوع هسته ای را بهانه برای پیگیری اهداف خود قرار داده اند.
او  اقدام دولت را قابل تقدیر و تشکردانست و افزود: متأسفانه همه کسانی که بیرحمانه به دولت حمله می‌کنند، رویکرد سیاسی را به منافع ملی ترجیح می دهند.
این نماینده مجلس همچنین گفت:باید همه گروه ها و جناح ها به دولت کمک کنند تا دولت بتواند وعده و وعیدهای خود به مردم را عملیاتی کند.
نماینده مردم رشت تصریح کرد: هزینه کردن از مقام عظمای ولایت به هیچ عنوان به مصلحت نیست و هر فرد و گروه سیاسی باید بدون نسبت دادن سخنان خود به رهبری، نقطه نظرات خود را بیان کند.

Share