فرمانده انتظامی آستارا

دستگیری شرور سابقه دار فراری که در بازارچه آستارا عربده کشی و قدرت نمایی کرده بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، مقام انتظامی با بیان اینکه این متهم ۳۴ ساله سابقه ایجاد رعب و وحشت و مزاحمت برای نوامیس را در پرونده خود داشته، بیان داشت: متهم در اقدام ضربتی پلیس دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شرور سابقه دار بعد چند روز فرار از دست پلیس، در شهرستان آستارا دستگیر شد.
img_9474سرهنگ “رسول عزیزی” در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی با اطلاع از عربده کشی و قدرت نمایی یک شرور سابقه دار در بازارچه ساحلی این شهرستان از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله در محل حاضر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه این شرور سابقه دار قبل از حضور پلیس از صحنه متواری شده بود، افزود: دستگیری متهم در چرخه عملیاتی پلیس قرار گرفته و پس از چند روز تحقیق نامحسوس پلیسی محل اختفاء متهم شناسایی شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه این متهم ۳۴ ساله سابقه ایجاد رعب و وحشت و مزاحمت برای نوامیس را در پرونده خود داشته، بیان داشت: متهم در اقدام ضربتی پلیس دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.
سرهنگ عزیزی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد، افزود: پلیس به مخلان نظم، امنیت و آرامش عمومی اجازه جولان و عرض اندام نداده و در تامین نظم و امنیت شهروندان با حمایت مشت آهنین قانون از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

tel final1

Share