اخبار نیرو انتظامی:

کشف بیش از ۱۰ کیلو تریاک در آستارا/کشف ۱۵۰ اصله چوب قاچاق در ماسال/کلاهبرداری ۵۰۰ میلیونی کارمند قلابی از مردم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر شهرستان آستارا استان گیلان ضمن دستگیری ۲ سوداگر مرگ، موفق به کشف ۱۰ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از پایگاه خبری پلیس ،ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر شهرستان آستارا استان گیلان ضمن دستگیری ۲ سوداگر مرگ، موفق به کشف ۱۰ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک شدند.ó¬nƒFfOó۸Oƒd

سرهنگ رحیم مهدی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با اعلام این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان در پی بررسی گزارشات مردمی از  انتقال مواد مخدر توسط یک دستگاه خودروی دانگ فنگ توسط دو سوادگر مرگ اطمینان حاصل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا افزود:مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این خودرو را که حامل بار گوجه بوده،در محور ورودی این شهرستان متوقف کرده و با دستگیری راننده و سرنشین، از کابین راننده ۱۰ کیلو و۷۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ مهدی زاده با اشاره به اینکه شماره تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه خرید و فروش مواد مخدر می باشد، تأکید کرد: شهرستان آستارا محل ناامنی برای قاچاقچیان مواد مخدر خواهد بود و مأموران انتظامی شهرستان با جدیت تمام با اینگونه موارد برخورد خواهند کرد.

کشف ۱۵۰ اصله چوب قاچاق در ماسال_fá

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال استان گیلان از کشف ۱۵۰ اصله چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ وحید اصلانی فرمانده انتظامی شهرستان ماسال استان گیلان در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی بخش شاندرمن پس از دریافت گزارشات مردمی مبنی بر قاچاق چوب توسط فردی، بررسی موضوع  را در دستورکار  خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال افزود: ماموران انتظامی با تحقیقات پلیسی از این موضوع اطمینان حاصل کرده و با کسب دستور قضایی خودروی نیسان  این متهم۵۹  ساله را متوقف کردند.

سرهنگ اصلانی با بیان اینکه ماموران انتظامی از خودروی این متهم، ۱۵۰ اصله چوب قاچاق کشف کردند، بیان داشت: ارزش تقریبی چوب قاچاق کشف شده ۱۰ میلیون ریال می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال در پایان از مردم ماسال خواست تا در صورت رویت موارد این چنینی سریعا با سامانه فوریتهای پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نموده تا با اقدام به موقع پلیس دست به یغما برندگان ثروت ملی از بیت المال کوتاه شود.

کلاهبرداری ۵۰۰ میلیونی کارمند قلابی از مردم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گیلان از دستگیری کارمند قلابی که از مردم  در شهرستان رشت ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود،خبر داد.۱

سرهنگ فرهاد فلاح کریمی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان شهرستان رشت مبنی بر اینکه فردی به بهانه ارتباط با مسئولان ادارات کل استان، از آنان کلاهبرداری و متواری شده است، پیگیری موضوع در دستورکار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان افزود: کارآگاهان آگاهی با تحقیقات از همه شکات موفق به کشف سرنخی از این متهم شده و وی را در عملیاتی  در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ فلاح کریمی با بیان اینکه متهم در تحقیقات کارآگاهان به  بزه انتسابی خود اعتراف کرد، بیان داشت: متهم با معرفی خود به عنوان کارمند ادارات و با این ترفند که می تواند وام کم بهره برای مالباختگان از بانک ها دریافت کند،از مردم ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود.

به گفته وی، متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

tel final1

Share