موسوی روزان در گفتگو با دیارمیرزا:

چهار روز چالش بهتر از ۱۲ ماه مخالفت و تصمیم گیریهای جناحی است/شورا نباید در طیف خاصی قرار گیرد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،عضو شورای شهر رشت گفت: از مردم شهر رشت عذر خواهی میکنم که شاهد چنین اتفاقاتی در بین منتخبین خود هستند. در سه سال گذشته نیز برای انتخاب هیات رئیسه با چنین چالش هایی مواجه بودیم حتی سال گذشته نیز ۱۸ شهریور انتخابات انجام شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،عضو شورای شهر رشت گفت: از مردم شهر رشت عذر خواهی میکنم که شاهد چنین اتفاقاتی در بین منتخبین خود هستند. در سه سال گذشته نیز برای انتخاب هیات رئیسه با چنین چالش هایی مواجه بودیم حتی سال گذشته نیز ۱۸ شهریور انتخابات انجام شد.-------۰۹rozan

سید رضا موسوی روزان در گفتگو با دیارمیرزا افزود: به نظر بنده شورا باید به شکلی حرکت کند که در طیف خاصی قرار نگیرد و هر پانزده عضو شورا در هیات رئیسه و کمیسیون ها حضور داشته باشند.

وی گفت: بنده برای همه اعضای شورا احترام قائل هستم و در هر دو گروه دوستان بسیار صمیمی دارم مانند آقای کارگرنیا، شوقی، نیکومنش و… پس باید از تمام پتاسیل موجود در اعضای شورا استفاده کرد.

این عضو شورا با اشاره به اینکه بودجه سال ۹۶ شورا را در پیش داریم گفت: باید هیات رئیسه طوری انتخاب شود که حالت نظارتی بر عملکرد شهرداری حفظ شود وگرنه اگر اعضای شورا در هیات رئیسه یا کمیسیون ها حضور نداشته باشند با رای خود می‎توانند یک شهردار تا چند سال بر مسند شهرداری حفظ کنند و این اصلا در شان و انتظارات مردم شهر رشت نیست.

وی افزود: بسیار ناراحت هستم که انتخاب هیات رئیسه با چالش مواجه شده است اما به اعتقاد بنده اگر چهار روز چالش را تحمل کنیم بهتر است تا ۱۲ ماه سال را با مخالفت و تصمیم گیریهای جناحی مواجه باشیم.

موسوی روزان با تاکید بر اینکه باید مانند رسانه ها عمل کنیم, یادآور شد: وقتی خبرگزاری یا پایگاه خبری ضعف ها و کم کاری هایی را می‌بیند و انتشار می‎دهند مسئولین به نکات ضعف خود پی میبرند و سبب میشوند تا در پی برطرف کردن آن باشند. اعضای شورا نیز باید نقش نظارتی خود را ایفا کنند و همگی اعضا را در تصمیم گیریهای حضور داشته باشد تا بتواند اهرم مناسبی برای توسعه و تعالی شهر باشند.

وی افزود : به نظر من جلسه عصر امروز هم برگزار نمی‌شود تا زمانی که اعضای شورا برای همکاری و شرکت دادن اعضای هر دو طیف در هیات رئیسه شورا به اجماع دست یابند.

tel final1

Share