ایزددوست خبرداد

از انتخاب دو شرکت تعاونی گیلان به عنوان تعاونی برتر ملی تا آغاز خط تولید شرکت چوکا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با تلاش استاندار محترم و مدیران مرتبط و پیگیری های اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان خط تولید شرکت چوکای تالش از تاریخ ۹۵/۶/۸ شروع به کار نموده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با تلاش استاندار محترم و مدیران مرتبط و پیگیری های اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان خط تولید شرکت چوکای تالش از تاریخ  ۹۵/۶/۸  شروع به کار نموده است.izad101901_orig

محمود ایزددوست با بیان این مطلب افزود مشکلاتی اعم از سالن غذا خوری پرسنل ،سرویس ایاب ذهاب کارکنان و مشکلات مربوط به اعتبار دفترچه های کارگران با توافقات بعمل امده با تامین اجتماعی نیز برطرف شده است.

ایشان شرایط کنونی این شرکت را بسیار مناست بیان نمود و افزود مطالبات تامین کنندگان مواد اولیه (چوب و اخال) پرداخت شده است.

وی در پایان بیان داشت تنها نگرانی کارگران مطالبات ۴ ماهه آنان می باشد که طی تماس با مدیران شرکت اعلام داشته اند تا هفته آینده نسبت به پرداخت آن اقدام لازم بعمل می آورند.

دوشرکت تعاونی از گیلان به عنوان تعاونی برترملی انتخاب شدند

برای اولین باردریازدهمین جشنواره ملی تعاونیهای برتر،ازاستان گیلان دوشرکت تعاونی به عنوان تعاونی برترملی انتخاب شدند.

محمود ایزددوست با بیان این مطلب افزود : تعاونی پرورش ماهیان خاویاری مرواریدقروق تالش باویژگی اشتغال بالا و صادرات به اروپا به عنوان تعاونی برترملی در رشته کشاورزی. واتحادیه شرکتهای تعاونی مصرف کارکنان دولت گیلان به دلیل ارائه خدمات مناسب به اعضاء به عنوان اتحادیه برترملی دررشته مصرف درسطح اتحادیه های مصرف کشورانتخاب شدند.

شایان ذکراست که پس ازثبت نام تعاونی هادر جشنواره و ارزیابی کارشناسی درسطح ملی در نهایت براساس شاخص های مربوطه این انتخاب انجام گردیده وفقط تعاونی های ۱۸استان از۳۱استان دراین رقابت موفق شدنددرسطح ملی انتخاب شوند. و از ۱۸تعاونی برترملی ۲شرکت تعاونی متعلق به استان گیلان است که امروز با حضور معاون محترم رئیس جمهور و همچنین وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از این شرکتهای تعاونی تجلیل گردید.و این نشانگر بالندگی و توانمندی تعاونیهای استان وهمچنین تلاش تعاونیها جهت رعایت تکالیف قانونی است.

tel final1

Share