معاون امور استانهای سازمان صداوسیما

آرامش و اعتدال در گیلان موج می‎زند/ قدر این همدلی را باید دانست/برای اولین بار در تاریخ کشور سریال ۳۰۰ قسمتی در خصوص استان گیلان ساخته می‎شود/گیلان سرزمین تنوع غذایی است و بهترین لوکشین‎ها در استان وجود دارد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دارابی گفت: برای اولین بار در کشور سریال ۳۰۰ قسمتی در استان گیلان برای نشان دادن توانمندی های گیلان ساخته می شود که این کار در طول تاریخ صداوسیما بی سابقه است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی دارابی معاون امور استانهای سازمان صداوسیما در مراسم معارفه حسن ظهیری به عنوان مدیرکل جدید صداو سیمای مرکز گیلان اظهار کرد: خدا را شاکرم که اجماع همه مدیران برای حضور آقای ظهیری مثبت بود. به ایشان گفتم با این همه استقبال از شما کارتان مشکل می شود.(گزارش تصویری سری اول و دوم)photo_2016-09-18_13-30-58

دارابی با اشاره به اینکه استان گیلان جزو استان هایی است که آرامش و اعتدال در آن موج می زند، اظهار کرد: قدر این همدلی را باید دانست تا تبدیل به کار شود.

وی از همراهی نمایندگان مجلس تشکر کرد و تصریح کرد: همه چیز در استان گیلان وجود دارد و باید پیوست رسانه ای برای کارهای بزرگ در گیلان انجام شود.

دارابی گفت: برای اولین بار در کشور سریال ۳۰۰ قسمتی در استان گیلان برای نشان دادن توانمندی های گیلان ساخته می شود که این کار در طول تاریخ صداوسیما بی سابقه است.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم از تاریخ ایران، تشیع و فرهنگ صحبت کنیم باید به تاریخ گیلان توجه نماییم، اظهار کرد: گیلان همچنین سرزمین تنوع غذایی است.

معاون امور استانهای صداوسیما با اشاره به اینکه باید فرهنگ خود را اشاعه دهیم، اظهار داشت: در تلاشیم که همه مردم کشور به شبکه های ایرانی دست رسی داشته باشند.

وی ادامه داد: بهترین لوکشین ها در استان گیلان وجود دارد و از آن باید استفاده نمود.

دارابی با بیان اینکه امیدوارم آقای ظهیری راه دکتر طلوعی را ادامه دهند، گفت: انشاءالله استان گیلان همانطور که در کشور نگین است در صداوسیما نیز مانند نگین درخشانی تبدیل شود.

tel final1

Share