شهردار رشت در مراسم تجلیل از خبرنگاران

به مدیران فرصت شناس نیاز داریم نه فرصت طلب/امیدوارم همه در راه توسعه رشت ثابت قدم باشند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت اظهار داشت: امیدوار هستم بتوانیم به توسعه شهر و رفع نیازهای مردم کمک نماییم و اهالی رسانه در این راه به ما کمک کنند و همگی در این راه ثابت قدم باشیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در مجتمع خاتم الانبیاء برگزار شد ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خوشحالم که روز خبرنگار دلیل دیدار مجدد ما با شما شده است.sabet_2016-01-15_15-07-29

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, شهردار رشت گفت: خبرنگاری یکی از پایه‌های دموکراسی است و در همه ادوار تاریخ بوده است.

ثابت قدم با بیان اینکه بعد از انقلاب صنعتی تحولات زیادی در رسانه اتفاق افتاد اظهار کرد: جامعه همیشه محتاج دریافت اخبار بوده است.

شهردار رشت با اشاره به اینکه بهترین نوع بروز افکار عمومی در رسانه اتفاق افتاده است، اظهار داشت: با پیشرفت رسانه، رساندن خبر از سینه به سینه به صورت مجازی پیش رفته است.

وی ادامه داد: صداقت باعث شفاف سازی می‌گردد و اینکار نیازمند عدالت است که به قضاوت صحیح منجر می‌گردد.

ثابت قدم با بیان اینکه سرعت رکن دیگری از رسانه است و همه این موضوعات در شجاعت تجلی می‌گردد، گفت: اگر سه رکن صداقت، سرعت و عدالت به همراه رکن اصلی تجلی در مدیریت را نیز به کار گیریم موفق خواهیم شد.

وی عنوان کرد: منتخبین مردم می‌توانند باعث برطرف کردن مشکلات مردم گردند.

ثابت قدم با بیان اینکه باید به مدیران فرصت شناس نیاز داشته باشیم نه فرصت طلب، تصریح کرد: رسانه می‌تواند در این راستا کمک شایانی نمایند.

شهردار رشت در پایان اظهار داشت: امیدوار هستم بتوانیم به توسعه شهر و رفع نیازهای مردم کمک نماییم و اهالی رسانه در این راه به ما کمک کنند و همگی در این راه ثابت قدم باشیم.

گاهی مواقع نقدها به سوی ترور شخصیت می‌روند

فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت نیز در این مراسم تجلیل ضمن تبریک روز خبرنگار و زنده نگه داشت یاد هشت هزار شهید استان گیلان، اظهار کرد: فرایند تولید خبر بسیار سخت است.

وی گفت: باید از همه خبرنگارانی در مسیر توسعه کشور، استان و شهر رشت کمک می‌کنند تشکر کنم.

شیرزاد با بیان اینکه گاهی مواقع نقدها به سوی ترور شخصیت می‌روند، گفت: ان شاءالله همه دست به دست هم بتوانیم همبستگی ملی را ایجاد کنیم.

رییس کمیسیون بهداشت شورای شهر رشت گفت: به خانواده بزرگ رسانه استان خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم که برای کمک در مسیر توسعه شهر گام برداریم.

tel final1

Share