استاندار گیلان در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم

شهدای مدافع حرم افتخار کشور هستند/ضرورت مقابله با جنگ نرم دشمن+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان شهدای مدافع حرم را افتخاری بزرگ برای کشور دانست و گفت: آماده برطرف کردن مشکلات خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم استان هستیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست صمیمی استاندار گیلان با خانوده شهدای مدافع حرم گیلان شب گذشته در هتل سفید کنار بندر انزلی برگزار شد.photo_2016-07-04_09-51-01

 محمدعلی نجفی شامگاه شنبه در نشست صمیمی با خانوده شهدای مدافع حرم گیلان اظهار کرد: شهدای مدافع حرم در دفاع از حرم اهل بیت و کیلومترها دورتر از مرزهای ایران در غربت به شهادت رسیدند تا از کشور دفاع کنند.

استانندار گیلان با اشاره به تلاش دشمن درجهت نفوذ به کشور افزود: دشمن هدف خود را بر ایجاد تزلزل در ایران اسلامی قرار داده اما شهدای مدافع حرم، در جهت دفاع از میهن و در مقابل تعرض دشمنان ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه رسالت خانواده های شهدا را در جهت تحقق اهداف آنها بسیار سنگین است, یادآور شد: مادران شهدای مدافع حرم باید زینب گونه پیام رسان شهدا باشند.

استاندار گیلان با اشاره به تهاجم های فرهنگی علیه کشور تصریح کرد: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان، باید با حضور جدی و تلاش مضاعف در عرصه های مختلف حافظ دستاوردهای نظام باشیم.

نجفی برخورد قهری در مقابله با تهاجم فرهنگی را کارساز ندانست و گفت: باید هدایت جوانان را در صدر کارها قرار داده و نگذاریم خانواده ها در معرض خطر قرار یگیرند.

استاندار گیلان تصریح کرد: حل مشکلات خانواده ها, مسائل مربوط به جوانان و تلاش در راستای فراهم سازی زمینه های اشتغال در سرلوحه برنامه های دولت تدبیر و امید قرار دارد.

وی شهدای مدافع حرم را افتخاری بزرگ برای کشور دانست و گفت: آماده برطرف کردن مشکلات خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم استان هستیم.

گفتنی است در این مراسم از ۱۶ خانواده شهید مدافع حرم، ۱۰خانواده تنها فرزند شهید و برادر شهیدان کریم بخش به عنوان تنها خانواده دارای سه شهید تجلیل شد.


tel final1

Share