امام جمعه انزلی

راه نفوذ دشمن بسته شود/انتقاد از عدم حضور برخی مسئولان در یادواره شهدای واقعه ۲۳ مهر انزلی/تعهدات طرف مقابل در برجام می بایست انجام شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالاجواد شمس الدین با انتقاد از عدم حضور مسئولان بندر انزلی در مراسم یادواره شهدای واقعه ۲۳مهر این شهرستان گفت: متاسفانه برخی مسئولین شهرستان ساکن انزلی نیستند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالاجواد شمس الدین در خطبه های این هفته ی نماز جمعه شهرستان بندر انزلی در ابتدا با اشاره به آغاز ماه محرم و رعایت تبیین اهداف قیام سید الشهدا اظهار داشت: مجالس حضرت اباعبدلله الحسین باید در راستای اهداف سید الشهدا باشد و این مجالس باید با تقوای بیشتر و به همراه نماز جماعت برگزار شود .
shamsبه گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی ,حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالاجواد شمس الدین با انتقاد از عدم حضور مسئولان بندر انزلی در مراسم یادواره شهدای واقعه ۲۳مهر این شهرستان گفت: متاسفانه برخی مسئولین شهرستان ساکن انزلی نیستند.مردم از خدمتگزاران نظام توقع دارند در این نوع مراسم ها حضور داشته باشند.

امام جمعه بندر انزلی با تاکید بر سخنان رهبری در مورد برجام عنوان داشت: برجام با همه فراز و نشیب ها و نقاط مثبت و منفی، هفته گذشته به سرانجام رسید و جمهوری اسلامی تعهدی در این زمینه نکرده و همه امور منوط به رفتار طرف مقابل است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند لغو تحریم ها و تعهداتی که در برجام ذکر شده است همه می بایست تمام و کمال انجام شود.

حجت السلام شمس الدین در مورد لزوم عدم ایجاد راه نفوذ دشمن به کشور متذکر شد : آنها حق ورود به مواضع نظامی ما را ندارند. باید مراقب بود دشمن راهی به کشور پیدا نکند تا خدایی نکرده ضربه ای به استقلال کشورمان وارد نشود.

وی ادامه داد: باید توجه شود طرف مقابل از تعهدات خود سرباز نزند و لغو تحریم ها و موانع محقق شود و مراقب باشیم در مسیر انجام این تعهدات راه نفوذ دشمن باز نشود.
حجت الاسلام شمس الدین در مورد آزمایش موشک عماد و ترس دشمنان از نتوانمندی نظامی کشور اظهار داشت : آنها توقع نداشتند که با وجود تحریم ها جمهوری اسلامی همچنین توانمندی هایی داشته باشد و آنها علاوه بر اینکه نتوانستند کشور را ار مسیر پیشرفت خود منحرف کنند بله خطر و ترس را احساس کردند.

وی با بیام اینکه مستکبران جهان همچون رژیم صهیونیسمی رو به زوال هستند گفت: به فضل پروردگار ، اقدامات مسئولین در خصوص اقتصاد مقاومتی, اقتدار اقتصاد اسلامی را به دنبال دارد.

گفتنی است به مناسبت آغاز هفته امربه معروف و نهی از منکر قرار بر این بود که راهپیمایی پس از نماز جمعه برگزار شود که بنا به نامساعد بودن شرایط جوی و بارش شدید باران این راهپیمایی لغو و بجای آن نمازگزاران با قرائت بیانیه و سردادن شعارهایی برای اجرای فرمان مقام معظم رهبری در فریضه امر به معروف آمادگی کرده و انزجار خود را از استکبارجهانی اعلام کردند.
telegramdintitled

Share