کودک در صحت و سلامت کامل به خانواده بازگردانده شد

توضیحات مدیر روابط عمومی بهزیستی گیلان درباره کودک آزاری نوزاد ۵ ماهه/پدر کودک معتاد به مصرف شیشه بود و و ادعا می‌کرد هر پدری حق دارد فرزندش را بزند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسئول روابط عمومی بهزیستی گیلان در پایان اظهار کرد: طی پیگیری که روز شنبه دوازدهم تیر ماه صورت پذیرفت کودک در صحت و سلامت کامل به خانواده بازگردانده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس روابط عمومی بهزیستی گیلان در خصوص کودک ۵ ماهه که بدلیل کودک آزاری در بیمارستان پورسینا بستری شد گفت: طی گزارشی که در مورخ ۹۵/۴/۳ توسط سوپروایزر بخش تروما بیمارستان پورسینا به اورژانس اجتماعی ۱۲۳ داده شد کودک ۵ ماهه بنام ع س بوساری که توسط پدر مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود در این بیمارستان بستری بود که بلا فاصله تیم سیار بهزیستی به بیمارستان مراجعه کرده و موضوع را بررسی کردند.۴۴۰۰۹۲_۷۰۰

محمد غلامزاده افزود : کودک که طی ۲۰ روز گذشته دو بار مورد ضرب و شتم قرار گرفته و مشکوک به خونریزی مغزی بود  پس از بررسیها متوجه شدیم که در شب گذشته پدر کودک وی و مادرش را به شدت کتک زده و متواری می باشد.

وی اظهار کرد ؛ طی تماس تلفنی با پدرکودک به عمل خود اعتراف کرده و ادعا میکرد هر پدری حق دارد فرزندش را بزند ، پس از بررسی مشخص شد پدر معتاد به مصرف شیشه می‌باشد و تا به حال به جرم درگیری و… چندین بار به زندان نیز رفته است.

رئیس روابط عمومی بهزیستی گیلان افزود: از لحاظ اقتصادی خانواده شرایط مناسبی نداشته ولی مادربزرگ مادری و دایی و مادر کودک بسیار مشتاق به نگهداری وی می باشند و مراتب به معاون دادستان گزارش شده و ایشان پرونده کودک آزاری را به شعبه یک بازپرسی ارجاع دادند.

غلامزاده گفت: طی نظر بازپرس محترم از بیمارستان خواسته شد که در زمان ترخیص کودک به پدر تحویل داده نشود .
وی افزود ؛ طی رایزنی که با بازپرس شعبه یک دادسرای عمومی و انقلاب رشت صورت پذیرفت قرار بر این شد که نتیجه پزشکی قانونی کودک جهت اقدامات بعدی به ایشان ایفاد گردد.
مسئول روابط عمومی بهزیستی گیلان در پایان اظهار کرد: طی پیگیری که روز شنبه دوازدهم تیر ماه صورت پذیرفت کودک در صحت و سلامت کامل به خانواده بازگردانده شد.

tel final1

Share