امام جمعه لشت‌نشاء:

مسؤولان به فکر دوبانده شدن جاده لشت‌نشا‌ء ـ‌ خشکبیجار باشند/جاده‌های لشت‌نشاء خطرناک است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،امام جمعه لشت‌نشا گفت: مسؤولان به فکر دوبانده شدن و احداث شانه خاکی در محور خطرناک لشت‌نشا ـ‌ خشکبیجار باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،حجت‌الاسلام علی رنجبر که عصر روز گذشته در سانحه رانندگی محور لشت‌نشا‌ ـ‌ خشکبیجار به همراه ۱۰ نفر دیگر مصدوم شده بود، در بیمارستان پورسینای رشت بستری شده است.۱۳۹۵۰۶۱۳۰۰۰۱۶۳_PhotoA

جمعی از مسؤولان گیلان، نمایندگان مردم رشت در مجلس، نماینده‌ای از طرف آیت‌الله قربانی امام جمعه رشت و دیگر مدیران با انتشار خبر مصدومیت و بستری شدن امام جمعه لشت‌نشا به عیادت وی رفتند.

‌حجت‌الاسلام رنجبر با قدردانی از عیادت کنندگان، خواستار دوبانده کردن محور خطرناک و پرحادثه لشت‌نشا‌ ـ‌ خشکبیجار شد و گفت: مسؤولان به فکر دوبانده کردن و ساخت شانه خاکی برای جاده خمام به آستانه باشند که جاده لشت‌نشا را نیز در محور لشت‌نشا‌ ـ‌ خشکبیجار و لشت‌نشا‌ ـ آستانه‌اشرفیه پوشش دهد.

وی ساخت اتوبان در محور لشت‌نشا را ضروری دانست و تصریح کرد: جاده‌های لشت‌نشا خطرناک است و این منطقه با قدمت تاریخی هنوز یک اتوبان ندارد.

امام جمعه لشت‌نشا افزود: بنده دو هفته پیش در خطبه‌های نماز جمعه لشت‌نشا از مسؤولان درخواست کردم به فکر جاده‌های لشت‌نشا باشند و اکنون روی تخت بیمارستان نیز این درخواست را دارم که به فکر جاده‌های لشت‌نشا باشید.

در دیدار مسؤولان با امام جمعه لشت‌نشا از او خواسته شد به بیمارستان خصوصی انتقال یابد، اما وی در پاسخ گفت: ترجیح می‌دهم در کنار دیگر مصدومان سانحه رانندگی مذکور در همین بیمارستان باشم.

tel final1

Share