مدیر کل بهزیستی گیلان خبر داد:

برگزاری هجدهمین همایش بازیهای المپیک ویژه ایران در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیر کل بهزیستی گیلان از برگزاری هجدهمین همایش بازیهای المپیک ویژه ایران در رشت از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۲ شهریور ماه در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد رضا پارسی با بیان اینکه هجدهمین همایش بازیهای المپیک ویژه ایران در رشت برگزار می شود، گفت: هدف از برگزاری هجدهمین همایش بازیهای المپیک این است که ورزش بعنوان یکی از ابزارهای مهم در جهت توانمندی و اجتماعی سازی معلولین و کم توانان ذهنی قرار گیرد.parsi_2016-06-29_23-01-44

مدیر کل بهزیستی گیلان افزود: بازیهای المپیک در رشته های دو میدانی، شنا، دوچرخه سواری و فلور بال در در دو گروه دختر و پسر و دو رده سنی بالای ده سال برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه قریب به ۴۵۰ نفر از مربیان و ورزشکاران و خانواده های آنان حضور دارند تصریح کرد : ۱۹۵ نفر ورزشکار سندروم داون، اتیسم و کلیه کم توانان ذهنی در هجدهمین همایش بازیهای المپیک ویژه ایران در رشت با حضور ۱۱ نماینده المپیک ویژه سراسر کشور به میزبانی گیلان برگزار می گردد.

گفتنی است، هجدهمین همایش بازیهای المپیک ویژه ایران در رشت با مشارکت کانون حمایت از فرزندان سندرم داون در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان برگزار می شود .

شایان ذکر است، هفدهمین همایش بازیهای المپیک ویژه ایران در مرکز توانبخشی نمونه تهران برگزار شد.

tel final1

Share