به علت سرعت زیاد

برخورد پژو ۲۰۶ با دکل برق در مسکن مهر رشت یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در پی سرعت زیاد یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ و برخورد شدیدش با دکل برق راننده اش درگدشت و ۴ مصدوم بر جای ماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در پی سرعت زیاد یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ و برخورد شدیدش با دکل برق راننده اش درگدشت و ۴ مصدوم بر جای ماند.

۲۰۹۳-۵۹۲این حادثه در ساعت ۱۸:۳۷ دقیقه مورخ ۲۰ خرداد ۹۵ به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که بی درنگ ۲ دستگاه خودروی نجات و اطفایی از ایستگاههای ۱۱و۲ آتش نشانی بهمراه ۹ آتش نشان به محل حادثه واقع در بلوار لاکان- مسکن مهر-جنب ایستگاه CNG اعزام شد.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی در این باره گفت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یکدستگاه خودروی سواری ۲۰۶ بعلت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو به شدت با دکل برق برخورد و موجبات محبوس شدن راننده و یک تن سرنشین را فراهم نمود.

وی با بیان اینکه در این حادثه بعلت شدت تصادف راننده در دم فوت نموده بود افزود: آتش نشانان سریعا پس از ایمن سازی محل حادثه بوسیله دستگاه نجات نسبت به رها سازی فرد مصدوم از داخل خودروی متلاشی شده اقدام نمودند.

همین گزارش حاکی است: راننده خودروی سواری که به شدت در داخل پاره های آهن محبوس شده بود توسط تیم نجات آتش نشانان به بیرون از خودرو انتقال یافت.

گفتنی  است: این حادثه ۳ مصدوم دیگر نیز در برداشت که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

۲۰۹۳-۵۹۱

tel final1

Share