شب گذشته اتفاق افتاد:

پنج کشته و زخمی در تصادف هولناک جاده رشت به تهران+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،اسماعیل اشجعی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد، یکدستگاه خودروی سواری ۴۰۵ که بواسطه برخورد شدیدش با تیر چراغ برق و سپس خودروی سواری ۲۰۶ به دو نیم شده بود موجبات مرگ راننده ۴۰۵ را فراهم نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت ،در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۲۲:۱۴ دقیقه شب گذشته ۱۹ اسفند ۹۴ مبنی بر برخورد شدید دو دستگاه خودروی سواری؛ بیدرنگ مرکز ستاد فرماندهی یک دستگاه خودرو اطفایی و نجات بهمراه ۴ آتش نشان از ایستگاه ۱۰ آتش نشانی را به محل حادثه واقع در جاده تهران اعزام کرد.

hadeseاسماعیل اشجعی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد، یکدستگاه خودروی سواری ۴۰۵ که بواسطه برخورد شدیدش با تیر چراغ برق و سپس خودروی سواری ۲۰۶  به دو نیم شده بود موجبات مرگ راننده ۴۰۵ را فراهم نمود.

وی در ادامه افزود: سرعت زیاد و عدم توانایی راننده خودروی سواری ۴۰۵ نهایتا ۴ مصدوم دیگر که سرنشینان خودروی سواری ۲۰۶ بوده است را فراهم نمودکه مصدومین توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

اشجعی فرمانده آتش نشانان اعزامی ادامه داد: ریزش شدید بنزین در سطح خیابان و احتمال بروز آتش سوزی یکی دیگر از خطرات ناشی از این تصادف بوده که با اقدام سریع آتش نشانان مبنی بر انجام تمهیدات ایمنی از بروز حوادث احتمالی دیگر پیشگیری بعمل آمد.

۲۰۷۷-۶۰ ۲۰۷۷-۶۱

۲۰۷۷-۶۲

۲۰۷۷-۶۳

tel final1

Share