فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد:

تصادف مرگبار راننده کامیون در محور فومن‌ ـ‌ سراوان/توقف خودرو با ۱۵۱ فقره تخلف در محور رشت‌ـ‌قزوین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده پلیس راه گیلان از وقوع تصادف مرگبار راننده کامیون در محور فومن‌ ـ‌ سراوان خبر داد و گفت: در این حادثه راننده کامیون به همراه یک راننده دیگر کشته شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،مهیار رستگار با اشاره به اینکه اکنون تمام محورهای ارتباطی گیلان به جز مسیر رستم‌‌آباد‌ـ‌رودبار، باز است، اظهار کرد: رhadeseعایت مقررات و توجه به قوانین رانندگی موجب می‌شود تا شاهد گره ترافیکی نباشیم.

وی بروز تخلفات به‌ویژه هنگام رانندگی را حادثه‌آفرین خواند و افزود: اگر میزان خطا و اشتباه در هنگام رانندگی کاهش یابد حوادث مرگبار اتفاق نمی‌افتد در غیر این صورت باید منتظر حوادث گاهی مرگبار باشیم.

فرمانده پلیس راه گیلان به حادثه رانندگی مرگبار در شب گذشته اشاره کرد و گفت: راننده یک دستگاه کامیون به دلیل انجام تخلفات در محور فومن‌ـ‌سراوان جان خود و یک راننده دیگر را به خطر انداخت و هر دو نفر این حادثه کشته شدند.

وی با تأکید بر اینکه رانندگان باید با تعقل و صبر و حوصله رانندگی کنند، خاطرنشان کرد: تعقل در رانندگی به عنوان یک اصل مهم باید مورد توجه رانندگان قرار گیرد.

رستگار به توقف یک دستگاه خودروی پراید در محور رشت‌ـ‌قزوین اشاره کرد و یادآور شد: این خودرو به دلیل استفاده نکردن از کمربند ایمنی و ارتکاب ۱۵۱ فقره تخلف و ۴۱ میلیون و ۱۹۷ هزار ریال جریمه پرداخت نشده، متوقف شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت تخلفات راننده مذکور از سامانه تخلفات رانندگی راهور ناجا استعلام شد، تصریح کرد: خودروی این راننده متخلف تا تسویه حساب میزان تخلفات معوقه توقیف است.

فرمانده پلیس راه گیلان از رانندگان خواست تا جرایم خود را به‌موقع پرداخت کرده و از تشدید مقدار جریمه برای جرایم مختلف در طول زمان جلوگیری کنند تا دچار مشکلات مشابه نشوند.

tel final1

Share