رئیس پلیس فتا گیلان خبرداد

انتشار تصاویر خصوصی دختر ۲۰ ساله رشتی در تلگرام پس از شکرآب شدن رابطه دوستی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عامل انتشار تصاویر خصوصی که پس از شکر آب شدن رابطه دوستی اش تصاویر خصوصی خانم ۲۰ساله را در تلگرام منتشر کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عامل انتشار تصاویر خصوصی که پس از شکر آب شدن رابطه دوستی اش تصاویر خصوصی خانم ۲۰ساله را در تلگرام منتشر DSC_4770کرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ محمدخانی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانم  ۲۰  ساله ای مبنی بر اینکه پروفایل شخصی وی در تلگرام هک شده، موضوع در دستورکار پلیس فتا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه فرد هکر با انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی این خانم و نسبت دادن مطالب ناروا همچنین ایجاد مزاحمت تلگرامی برای دوستان و بستگان شاکی ، آسایش و آرامش او را سلب نموده بود، افزود: با پی جویی های فنی و پلیسی، عامل هک پروفایل شخصی شاکیه در تلگرام که خواستگار سابقش بود ، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در رشت دستگیر شد .

سرهنگ محمدخانی اظهار داشت: با توجه به ادله دیجیتال کشف شده، متهم ۲۶ ساله، خواستگار سابق شاکیه اهل و ساکن رشت به بزه انتسابی خود به قصد انتقام گرفتن اعتراف که جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت معرفی شد.

رئیس پلیس فتای استان گیلان در پایان از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.irیا ایمیل این پلیس به آدرسGfata@police.irگزارش نمایند .

 

tel final1

Share