در جلسه شورای شهر رشت:

پای پدر گلزار هم به شورای رشت باز شد | چرا اسم سرمایه‌گذار پارک آبی مخفی نگه داشته شد؟

حاج‌محمدی با بیان اینکه پروژه پارک آبی قرار بود در مازندارن انجام شود، گفت: سرمایه‌گذار چون همسرش رشتی بود تصمیم گرفت که در رشت این سرمایه‌گذاری را انجام دهد و حتی به صورت سهامی عام هم قرار خواهد داد تا هرکسی که مایل است در این پروژه مشارکت داشته باشد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ناصر حاج‌محمدی، شهردار رشت در یکصد و هشتمین جلسه شورای شورای شهر رشت در مورد پروژه پارک آبی گفت: این پروژه نیاز به ۱۰ هکتار زمین دارد و دارای سالن سینما، پارکینگ، رستوران‌ها، سالن همایش، سالن ورزشی و شهربازی است.

سرمایه‌گذار پارک آبی به دلیل اینکه همسر رشتی دارد می‌خواهد در رشت سرمایه‌گذاری کند

وی با بیان اینکه پروژه پارک آبی قرار بود در مازندارن انجام شود، گفت: سرمایه‌گذار چون همسرش رشتی بود تصمیم گرفت که در رشت این سرمایه‌گذاری را انجام دهد و حتی به صورت سهامی عام هم قرار خواهد داد تا هرکسی که مایل است در این پروژه مشارکت داشته باشد.

شهردار رشت همچنین ادامه داد: این پروژه در سه فاز انجام خواهد شد که برای نصب وسایل پارک آبی با شرکت مصری قرارداد دارند و نصب آن طی شش ماه انجام خواهد شد.

حاج محمدی افزود: این پروژه سبب ایجاد اشتغال ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و اشتغال هزار نفر بصورت غیر مستقیم خواهد شد.

شهردار رشت با بیان اینکه سهم سود شهرداری هر روز به شهرداری پرداخت خواهد شد، گفت: مشابه این پروژه در دبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذار به دنبال این است که این اتفاق در رشت انجام شود، گفت: سرمایه گذار اصالتا زنجانی است و در اسپانیا نیز سرمایه‌گذاری کرده است.

نباید سرمایه‌گذار را از دست بدهیم

اسماعیل حاجی‌پور، رییس شورای شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در رشت اگر زمینی دیگری را بتوانیم به سرمایه‌گذار بدهیم بسیار بهتر است، تأکید کرد: اگر نتوانستیم زمین دیگری تهیه کنیم نباید سرمایه‌گذار را از دست بدهیم.

رزومه‌ای از سرمایه‌گذار پارک آبی ندیدم | باید مطالعات دقیقی در خصوص پروژه پارک آبی صورت گیرد

به گزارش دیارمیرزا بهراد ذاکری دیگر عضو شورای شهر رشت در ادامه خطاب به رییس شورای شهر در مورد صحبتهای جلسه قبل شورا گفت: در جلسه قبل آقای حاجی‌پور عنوان کردند که امتیازهایی داده شد که بنده از ایشان می‌خواهم که در این مورد شفاف سازی کنند.

وی همچنین ادامه داد: در جلسه قبل، مریض بد حال داشتم و اصلا آبستراکسیونی در کار نبود.

این عضور شورای شهر رشت با اشاره به اینکه چرا اسم سرمایه‌گذار را مخفی نگه داشتید؟ گفت: از جای دیگری اسم سرمایه‌گذار را پیدا کردم و با تحقیقاتی که انجام دادم رزومه‌ای از او ندیدم و می‌خواهم که هر آنچه در مورد ایشان است به اعضای شورا اعلام شود.

ذاکری خواستار مطالعات دقیق در خصوص پروژه پارک آبی شد و ادامه داد: در حال حاضر تازه آباد رشت پر شده است ولی باغ رضوان گنجایش دارد و ممکن است در سال‌های آتی آن نیز پر شود و نیاز به توسعه داشته باشد پس باید به این فکر کنیم که آیا برای توسعه باغ رضوان باید از همین زمین استفاده کنیم؟

در ادامه ایلیایی سرمایه‌گذار گیل لند با هیات همراه خود در جلسه حضور پیدا کرد که در بین هیات همراه پدر محمد رضا گلزار هنرپیشه معروف کشور نیز حضور دارد.

Share