در جلسه عصر روز گذشته شورای شهر رشت صورت گرفت

از تذکر بیمه ای علوی به شهردار رشت تا کنایه بودجه ای شیرزاد به معاون استاندار گیلان

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در جلسه شورای شهر رشت که عصر دیروز در ساختمان شورا برگزار شد,رییس کمیسیون بودجه شورا با ابراز تاسف به خاطر عدم بیمه پرسنل شهرداری گفت : بسیاری از پرسنل شهرداری رشت فاقد بیمه می باشند و یا از نظر بیمه ای مشکل دارند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در جلسه شورای شهر  رشت که عصر دیروز در ساختمان شورا برگزار شد,رییس کمیسیون بودجه شورا با ابراز تاسف به خاطر عدم بیمه پرسنل شهرداری گفت : بسیاری از پرسنل شهرداری رشت فاقد بیمه می باشند و یا از نظر بیمه ای مشکل دارند. به آقای شهردار و مجموعه مدیران شان تذکر می دهم، پرسنل ما اکثریت جوان هستند و این مسئله در همه حوزه ها از سازمان ها و مناطق تا مرک مشکلات بسیاری را ایجاد کرده است.--۴-۲-۹۵--۰۸

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت , امیر حسین علوی خطاب به رییس شورا گفت : تقاضا دارم که نامه ای با لحن جدی تر خطاب به آقای شهردار برای پیگیری وضعیت بیمه ای کارکنان شهرداری نوشته شود.

این عضو شورا در بخش دیگر صحبت های خود گفت : شهرداری رشتتعدادی نگهبان و بازرس جذب کرده که در سطح شهر و مناطق کار کردند اما چهار ماه است که حقوق دریافت نکرده اند و گاها شنیده می شود که بعضی مدیران شهرداری بعضی از این بازرسین را علیه بعضی از اعضای شورای شهر تحریک می کنند ، این را هم تذکر و هم هشدار می دهم که مجموعه شهرداری و مدیرانشان که دقت نظر بیشتری در رفتارشان داشته باشند تا که خدای نکرده برای خودشان چالش و حاشیه ایجاد نشود.

در ادامه این جلسه فاطمه شیرزاد دیگر عضو شورا شهر رشت با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه شعبان و همچنین فرارسیدن روز پاسدار و روز جانباز گفت: شهر رشت اتفاقی بسیار بزرگی را تجربه کرد و آن برگزاری کنگره ملی ۸ هزار شهید استان بود که سبب شد تا رشت بار دیگر عطر و بوی شهدا بگیرد.

ریس کمیسیون بهداشت شورای شهر رشت با بیان اینکه  مدیران مناطق ۱،۳،۴،۵ متاسفانه تاخیر در پرداخت حقوق پاکبانان دارند گفت : در حال حاضر فقط مدیر منطقه ۲ حقوق ماه فروردین را پرداخت کرده است که متاسفانه این مساله نگرانی خانواده این عزیزان را در پی داشته است.

شیرزاد گفت : متاسفانه آتش نشانان هم  حقوق ماه فروردین را دریافت نکرده اند.

وی با بیان اینکه از معاونت محترم عمرانی استانداری گیلان سپاسگزارم که در خصوص پیاده راه فرهنگی و دقت نظر ویژه ای دارند , یادآور شد : این  حساسیت را خوب می‌دانیم اما ایشان چه خوب است که در خصوص اختصاص اعتبار ۵۰ میلیاردی جهت ساماندهی رودخانه های زرجوب و گوهر رود گزارشی را شفاف به مردم شهر رشت ارائه دهند تا مردم بدانند که چند درصد از این پروژه از محل تخصیص این اعتبار ۵۰ میلیاردتومانی پیشرفت داشته است.

tel final1

Share