فاطمه شیرزاد:

شهردار رشت به تذکرات اعضای شورا در مورد اقشار آسیب پذیر توجهی نمی‌کند/ پاداش مدیران پرداخت می‌شود اما حقوق کارگران و پاکبانان نه

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شیرزاد تصریح کرد: سوال من از جناب شهردار این است چرا با تذکرات متعددی که بنده در طی ده روز گذشته در مورد پرداخت حقوق کارگران به ایشان دادم هنوز ترتیب اثر ندادند اگر مساله نبود منابع مالی است چطور پرداخت‌های دیگر به مدیران و کارمندان صورت گرفته است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا گفت: کارگران شهرداری از اقشار کم درآمد و زحمت کش هستند و خالصانه در سرما و گرما به شهروندان خدمات رسانی می‎کنند و تنها توقع آن‌ها این است که حقوقشان به موقع پرداخت شود.
۰۱۰۴۹۵-۰۸shirzad
فاطمه شیرزاد با بیان اینکه از ابتدای شورای چهارم تاکنون ۳۰ جلسه در کارگروه حمایت از اقشار آسیب پذیر برگزار شده است گفت: بارها چه در زمان آقای خلیلی و چه آقای ثابت قدم درخواست این کارگروه پرداخت به موقع حقوق کارگران شهرداری بوده است و از شهرداری خواستار این بوده‌ایم که پرداخت معوقات این اقشار زحمت کش در اولویت برنامه‌هایشان باشد.

وی با بیان اینکه شهرداری مرکز وظیفه پرداخت کارگران، پاکبانان و فضای سبز را بر عهده مناطق گذاشته است افزود: آخرین پرداخت به این نیروهای زحمت کش شهرداری خرداد ماه بوده است و تیر و مرداد را هنوز دریافت نکردند.

شیرزاد تصریح کرد: سوال من از جناب شهردار این است چرا با تذکرات متعددی که بنده در طی ده روز گذشته در مورد پرداخت حقوق کارگران به ایشان دادم هنوز ترتیب اثر ندادند اگر مساله نبود منابع مالی است چطور پرداخت‌های دیگر به مدیران و کارمندان صورت گرفته است و پرداخت این قشر از نیروهای زحمت کش که باید در اولویت باشند مورد توجه جناب شهردار قرار نگرفته است و با تاخیر انجام می‎شود؟!

شیرزاد افزود: شهردار رشت باید اعضای شورا را به عنوان مشاورین امین خود بداند و از راهنمایی آن‌ها بهره مند شود تا شاهد ثبات شهری و کاهش مشکلات باشیم.

وی در مورد حضور نت شهرها بانک شهر در رشت گفت: یکی از انتقادات اعضای شورا به شهردار رشت ناهماهنگی ایشان در اجرای برنامه بوده است.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت با بیان اینکه هیچ یک از اعضای شورا با حضور نت شهرها در سطح شهر و فعالیت آن مخالف نیستند تصریح کرد: نفس کار خدمت رسانی و رفاه حال شهروندان است اما اینکه شهردار بدون دریافت مجوز از شورا و خودسرانه این اقدام را انجام داده است خلاف قانون می‌باشد و باید خیلی زود این نت شهرها را جمع آوری کنند و پس از دریافت مجوز شروع به راه اندازی نمایند.

وی همچنین گفت: مدیر عامل بانک شهر برای حل این مشکل تقاضا نشستی با اعضای شورای اسلامی را کرده است تا با دریافت موافقت از شورا این نت شهرها در مناطق شهر کار خود را ادامه دهند.
شیرزاد در مورد انتخابات هیات ریسه شورای اسلامی گفت: در بین اعضای شورا هنوز گمانه زنی‌هایی وجود دارد و باید منتظر بمانیم که چه کسانی خود را برای کاندیدای ریاست شورای اسلامی شهر رشت معرفی خواهد کرد.
ریس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا افزود: هدف من در شورای اسلامی خدمت به مردم شهر بوده و هست و منافع مردم و شهر همیشه از مهم‌ترین اولویت‌های من است و در این مدت سه سال حضور در شورای اسلامی و یکسالی که رییس کمسیون بهداشت و محیط زیست شورا بودم دغدغه من برطرف کردن مشکلات و معضلات مردم و شهر بود و در هر سمت و جایگاهی قرار گیرم سعی خواهم کرد که از هدف خدمت رسانی به مردم رشت که به من اعتماد کردند دور نشوم.

tel final1

Share