در جلسه امروز شورای شهر رشت

آقای شهردار این عادلانه نیست که حقوق پاکبان‌ها و آتش نشان‌ها پرداخت نشود!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس کمیسیون بهداشت شورای شهر رشت گفت: آقای شهردار ما شما را انتخاب کردیم برای اینکه در همه بحران‌ها موفق بیرون بیایید و مشکلات را حل کنید. این درست نیست که هنوز حقوق پاکبان‌ها پرداخت نشده است.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت با انتقاد از عملکرد شهردار رشت در خصوص پرداخت حقوق کارکنان گفت: پرداخت حقوق کارکنان برعهده شهرداری است اما آقای شهردار که مدیر اجرایی خوبی هستند بعید است که در نخستین ماه سال حقوق آتش نشان‌ها را پرداخت نکند.IMG_0826shirzad

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت,  رییس کمیسیون بهداشت شورای شهر رشت گفت: آقای شهردار ما شما را انتخاب کردیم برای اینکه در همه بحران‌ها موفق بیرون بیایید و مشکلات را حل کنید. این درست نیست که هنوز حقوق پاکبان‌ها پرداخت نشده است. این هم یک بحران است و باید شما بحران بوجود آمده را حل کنید.

وی از ریس کمیسیون برنامه بودجه خواست تا در مورد پرداخت معوقات سازمان‌ها جدی‌تر باشند اینطور نباشد که یک سازمانی کارکنانش دریافت حقوق داشته باشند و سازمان دیگر نداشته باشند در هیچ کجای دنیا این موضوع نه مرسوم است و نه عادلانه .

امیدوارم سپیدرود چراغ فوتبال گیلان را روشن نگه دارد

---۱a09rafieiهمچنین در جلسه امروز شورای اسلامی شهر رشت محمد علی رفیعی نوده رییس شورای شهر گفت: اعضای شورای شهر رشت با توجه به اینکه دو تیم دیگر گیلانی مثل داماش و ملوان سقوط کردند امید داریم که تیم سپید رود امروز با برد خود در مقابل بادران روزنه امید فوتبال گیلان و رشت را روشن نگه دارد.

رفیعی نوده افزود: تمام اعضای شورا تصمیم گرفتند تا امروز در بازی سپید رود حضور داشته باشند و این قول را هم به اعضای تیم داده شده است که پس از پیروزی به عنوان هدیه ۵۰ میلیون تومان به این تیم پرداخت شود.

وی گفت: تمام این تلاش‌ها در راستای فرهنگ سازی است تا بتوانیم از حق شهروندی که یکی از آن‌ها داشتن تیم مورد علاقه‌شان است، حراست کنیم.

رفیعی نوده تاکید کرد: امیدواریم امروز با دعای خیر مردم برد تیم سپیدرود رقم بخورد تا شاهد شکوفایی هر چه بیشتر ورزش و فعالیتهای فرهنگی در شهر رشت  باشیم

وی همچنین با در پیش بودن میلاد منجی عالم بشیریت گفت: از همین جا به سازمان زیباسازی و خدمات شهری اعلام می‌کنیم تا شهر رشت را به نحو احسنت برای این جشن بزرگ که برای همه شیعیان از اهمیت زیادی برخوردار است آذین بندی کنند.

غلامعلی جعفرزاده جبار کوچکی نژاد  حسن تامینی

tel final1

Share