با حضور مسوولان

آئین تودیع و معارفه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان برگزار شد/چراغی اهداف و برنامه های خود را تشریح کرد+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع سانی دیارمیرزا آئین تودیع و معارفه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با حضور مسوولان استانی و معاون سازمان بنادر و دریانوردی کشور برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع سانی دیارمیرزا آئین تودیع و معارفه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با حضور مسوولان استانی و معاون سازمان بنادر و دریانوردی کشور برگزار شد.

قدردانی مدیرکل سابق از همه ی مسوولان

DSC_0075به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی , سیدعلی نعیمی مدیرکل سابق بنادر و دریانوردی گیلان با بیان اینکه اگر موفقیتی در این چند سال بوده بر اساس تعامل همه ی ارگان ها بوده است اظهار کرد:در توسعه بنادر استان گیلان را مدیون مهندس سعید نژاد هستیم .

نعیمی از آماده به افتتاح بودن حدود ۶۴ میلیارد ریال پروژه خبر داد و اظهار کرد: ۷۸ میلیارد تومان پروژه های بخش خصوصی مانند سیلوها نیز آغاز شده است.

وی افزود:وفاق خوبی نماینده مجلس و مسئولین شهرستان با اداره بنادر داشتند که این امر موجب پیشرفت بندر شد.

نعیمی با بیان اینکه در طول در طول بیش از ۳۰ سال خدمت خود در هر شهری که خدمت کرده است شهروند همان شهر شده است اظهار کرد:اکنون نیز خودم را یک انزلیچی میدانم.امیدوارم همان طور که مسئولین به بنده کمک کردند به سرپرست جدید نیز کمک کنند تا شاهد عملکرد و توسعه بهتر زیر ساخت ها باشیم.

چشمان جوانان انزلی به توسعه بنادر دوخته شده است

DSC_0048حسن خسته بند نماینده مردم انزلی در این مراسم با اشاره به بازنشستگی نعیمی اظهار کرد:وی سه دهه برای نظام و کشور زحمت کشیده است. ایشان بازنشسته نیستند بلکه باز ایستاده هستند و انشاالله شهدا از ایشان راضی باشند.

وی در مورد سرپرست جدید اداره کل بنادر استان گیلان گفت: ایشان مهندس جوانی بوده که فردی کارشناس و خبره در حوزه کاری خود می باشد.

نماینده مردم انزلی با بیان اینکه برای توسعه شهرستان و کشور باید از مزیت های منطقه آزاد و کشتی سازی استفاده شود, تصریح کرد:باید از منظر استراتژیک در دریاها حضور داشته باشیم و بندر انزلی با سابقه ی بیش از ۲ قرن پتانسیل بالایی دارد.

خسته بند با تاکید برتقویت کریدور شمال و جنوب گفت:با تقویت این کریدور از نظر زمان و هزینه ها می توان هزینه ها را کاهش داد.

وی با اشاره به تکمیل راه آهن گیلان اظهار کرد:طرح راه آهن هنگامی توجیه اقتصادی دارد که به انزلی بیاید.

خسته بند افزود:توسعه بندر فقط به نفع شهر انزلی نیست بلکه برای همه ی کشور است انزلی یک شهر استراتژیک کشور است که باید بیشتر مورده توجه قرار گیرد.

نماینده انزلی در پایان یادآور شد:اقتصاد کشور و چشم جوانان این شهر به توسعه اداره بندر است که توسعه این صنعت موجب توسعه توریسم ، تجارت و اشتغال است.

موقعیت ویژه ایران به روایت معاون سازمان بنادر

DSC_0062علی جهان دیده معاون سازمان بنادر و دریانوردی کشور با اشاره به ۵۸۰۰ کیلومتر خط ساحلی کشور گفت: کشور ما دارای موقعیت ویژه خدادادی است و چهار راه اقتصاد ی جهان هستیم.

وی افزود:امیدوارم بر اساس نامگذاری مبارک رهبر انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بیشتر سعی و تلاش کرده و اگر کمی همت خود را افزایش دهیم حتی میتوان در بخش های مختلف کارگر جذب کنیم.

جهاندیده خاطرنشان کرد:سازمان بنادر وام های صفر درصد و سه درصد برای بخش توریسم و شناور به مقدار هزار میلیارد تومان برای جذب سرمایه گذار اختصاص داده است.
وی در خصوص سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان گفت:چراغی جوان باتجربه و با دانشی است که امیدواریم در آینده به خوبی عمل کند.

چراغی اهداف و برنامه های خود را تشریح کرد

DSC_0065حسین چراغی سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه در سرزمینی زندگی می کنیم که بوی اسلام ناب محمدی می دهد و آن را هدیه ای از طرف خدا می دانیم اظهار کرد:از زحمات و خدمات مدیریت قبل تقدیر و تشکر کرده زیرا ایشان یادگاری های خوب و پایداری در انزلی و امیرآباد به یادگار گذاشته است.
وی افزود:امیدوارم بتوانیم با کمک همه مسئولین و همکاران به اهداف مورده نظر سازمان دست یابیم .

چراغی در ادامه سخنان خود به اهداف خود در سال ۹۵ اشاره کرد و گفت:برنامه استراتژیک برای رشد و توسعه استان گیلان و حوزه ی گردشگری دریایی از جمله اهداف مهمی است که آن را دنبال می کنیم.

وی با تاکید بر آموزش و تربیت نیروی انسانی کارآمد ,بر توسعه حمل و نقل کانتینری ,کانال ترانزیت توزیع و ازفایش زیرساخت های حوزه ی صنایع بنادر و فعال کردن هرچه بیشتر بنادر استان و ایجاد اشتغال تاکید کرد.

گفتنی است در مراسم امروز دریادار افشین رضایی حداد فرمانده ناوگان شمال , غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی رئیس مجمع نمایندگان گیلان , حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری منتخب مردم فومن و شفت, امیر محمدپور مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.


 

Share