پس از سپیدرود، داماش هم به پیروزی رسید

پیروزی قاطع داماش مقابل آلومینیوم با یک یار کمتر/تغییر در کادر فنی داماش جواب داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،لاجوردی پوشان داماش گیلان با یک بازی سراسر هجومی توانستند رقیب هرمزی شان را با سه گل شکست دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از اف سی داماش ،لاجوردی پوشان داماش گیلان با یک بازی سراسر هجومی توانستند رقیب هرمزی شان را با سه گل شکست دهند.

damash_8277داماش در این دیدار با ترکیب زیر بازی را آغاز کرد:

پورقلی، حاجتی، فرزامپور، نوری، منفرددوست، سهرابی، رستمی، خدابنده لو، نجفی، حجازیان و جعفری.

داماشی ها از همان ابتدا، بازی را طوفانی آغاز کردند و حملات بی امانی را بر روی دروازه هرمزی ها ترتیب می دادند. بعد از چند حمله پی در پی بالاخره با شوت کاپیتان حاجتی داماش گیلان به گل اولش دست یافت اما این پایان کار در این نیمه نبود. تنها چند دقیقه بعد از این گل در یک ضد حمله از سوی بندری ها، مهیار نوری با یک خطای شدید مهاجم حریف را متوقف نمود که داور بازی نیز با یک تصمیم سخت گیرانه وی را مستقیم از زمین بازی اخراج کرد. ده نفره شدن داماش این ترس را در هواداران افکند که مبادا پیروزی از کف شان برود؛ اما داماش گویی راه خود را یافته بود و باز به حملات ش ادامه داد. آن ها در دقیقه پایانی نیمه اول توانستند توسط حمید خدابنده لو برتری شان را دو برابر کنند. یک دقیقه قبل از این گل بهنام عسگرخانی به جای محمد جعفری به زمین آمده بود.

شروع نیمه دوم نیز با میدان داری داماشی ها انگار نه انگار که آن ها با یک یار کمتر بازی را ادامه می دادند! در این نیمه نیز یعقوبی و قربانزاده جایگزین خدابنده لو و حجازیانی شده بودند که با دوندگی بی امان شان کمی خسته بنظر می رسیدند. بازی دقایق پایانی اش را سپری می کرد و داور مسابقه چهار دقیقه وقت تلف شده اعلام نموده بود که به ناگاه حافظ یعقوبی گل سوم داماش را به ثمر رساند تا فرضیه باخت های داماش در نیمه مربیان بدلیل بدنسازی ضعیف به کل، رد شود!

داماش گیلان برای این بار در فصل جاری توانست یک بازی را با اختلاف بیش از یک گل برتری به پایان برساند! دماشی ها هفته آتی در خرم آباد به مصاف خیبر این شهر می روند.

tel final1

Share