در هفته سی و پنجم از مسابقات دسته یک کشور

تساوی ناامید کننده داماش در هفته ی امتیازگیری حریفان/داماش کاندیدای اصلی سقوط به دسته دوم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،از هفته سی و پنجم رقابت های لیگ آزادگان کشور دو تیم داماش گیلان و فولاد یزد عصر امروز در ورزشگاه عضدی این شهر مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،از هفته سی و پنجم رقابت های لیگ آزادگان کشور دو تیم داماش گیلان و فولاد یزد عصر امروز در ورزشگاه عضدی شهر رشت مقابل یکدیگر قرار گرفتند که تقابل این دو تیم انتهای جدولی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

damashIMG_8280به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت ،داماش گیلان که با آگاهی کامل از خطر سقوط از لیگ دسته یک پا میدان گذاشته بود بازی سراسر تهاجمی را در دستور کار خود قرار داد و چند دقیقه ابتدایی را با چندین حمله پی در پی به روی دروازه یزدی های آغاز کرد اما این حملات تداوم چندانی نداشت و بازیکنان داماش هماهنگی و کارایی لازم برای پیروزی در این بازی را از خود نشان نداند و بازی بی روحی و کسالت آوری را به نمایش گذاشتند تا با کسب یک امتیاز در این بازی عملا تمامی امید های خود برای بقا در این مسابقات را از دست دهند.

تماشاگران که استقبال خوبی از این بازی به عمل آورده بودند یکسره به تشویق تیم خود پرداختند و برای روحیه دادن به تیم بی انگیزه داماش دست به هر کاری زدند و پس از کسب نتیجه مساوی و سوت پایان بازی از آن جایی که نسبت به عملکرد داوری به شدت معترض بودند اقدام به شکستن صندلی و پرتاب آن به داخل زمین کردند که این کار کم کم در حال تبدیل شدن به یک رویه برای نشان دادن اعتراض به داوری در ورزشگاه های ایران شده است.

بازیکنان داماش که اکثرا بازیکنان جوان و بومی هستند پس از سوت بازی اشک ریزان و اندوهگین زمین بازی را ترک کردند تا صحنه هایی ناراحت کننده را رقم بزنند .

برای داماش گیلان در این بازی پورقلی ، نوری ، مهدی زاده ، حاجتی ، منفرددوست ، سهرابی ، رستمی ، کاپیتان مهدوی ، حجازیان ، مرتضوی و نجفی به میدان رفتند.

به گزارش دیارمیرزا،داماش با کسب یک امتیاز در این بازی حساس با کسب ۳۵ در جایگاه نوزدهم ،دسته یک لیگ کشور قرار گرفت و در ۳ هفته به پایان مسابقات یکی از کاندیداهای اصلی سقوط به دسته پایین تر نام گرفت.

tel final1

Share