مدیر رسانه‌ای و روابط عمومی داماش گیلان خبر داد:

جهانپور گزینه اصلی سرمربیگری داماش/نام داماش تحت هیچ شرایطی تغییر نمی‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیر رسانه‌ای و روابط عمومی داماش گیلان گفت: جهانپور گزینه اصلی سرمربیگری داماش است و نام داماش تحت هیچ شرایطی تغییر نمی‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیر رسانه‌ای و روابط عمومی داماش گیلان گفت: جهانپور گزینه اصلی سرمربیگری داماش است و نام داماش تحت هیچ شرایطی تغییر نمی‌کند. resized_Damashjpg

علی احمدی سراوانی با اشاره به احتمال حضور مجید جهانپور سرمربی در داماش گیلان اظهار داشت: وی اصلی‌ترین گزینه ما برای سرمربیگری داماش است.

وی در ادامه افزود: مذاکرات ما با جهانپور در جریان است و امیدواریم ایشان به‌عنوان پدر فوتبال رشت در این شرایط حساس و دشوار وارد میدان شوند و به وضعیت داماش سر و سامان بخشند.

مدیر رسانه ای و روابط عمومی داماش گیلان با اشاره به اینکه نام داماش تغییر نخواهد کرد افزود: شرکت آهن وفولاد لوشان مالکیت داماش را بر عهده گرفته و پس از ثبت شرکت ورزش‌ها داماش زیر مجموعه این شرکت خواهد بود و آنچه مسلم است هم‌چنان با نام داماش در مسابقات شرکت خواهد کرد.

احمدی درباره وضعیت جذب بازیکنان داماش گفت: از دیشب تا بامداد امروز ما با ۲۷ بازیکن قرارداد منعقد کردیم و توانستیم اسکلت اصلی تیم فصل گذشته را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اسامی بازیکنانی که با داماش قرار داد بسته اند اظهار داشت: محمد رستمی، هادی سهرابی، مهیار نوری، بهنام عسگرخانی از جمله بازیکنان شاخص فصل گذشته اند که قراردادشان را تمدید کردند و علیرضا نظیف کار، محمد طالبی، محمدجعفری، اشکان توانا، مهدی ودادی، فرید صلاحی و فرزاد زارعی از جمله بازیکنان تازه وارد هستند.

مدیر رسانه ای داماش گیلان در ادامه افزود: چند بازیکن شاخص و مطرح نیز تا ساعاتی دیگر با داماش قرار داد خواهند بست که بلافاصله اسامی آنان اعلام خواهد شد.

سراوانی با تشکر از مسئولان سیاسی و ورزشی استان گیلان جهت بر طرف کردن مشکلات این تیم گفت: استاندار گیلان به همراه نمایندگان رشت به‌صورت مستقیم وارد عمل شده اند و مشغول بر طرف کردن مشکلات تیم داماش هستند که به امید خدا به‌زودی خبرهای بسیار خوبی را به هواداران خواهیم داد.

/تسنیم

Share