در جلسه شورای اداری شهرستان شفت مطرح شد

مشارکت ۱۰۵ درصدی مردم شفت در انتخابات/جای خالی تمثال شهدا در شهرستان شفت خالی است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزافرماندار شفت از شرکت بالغ بر ۱۰۵ درصدی مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان خبر داد و گفت: ما توانستیم در قیاس با ۱۵ شهرستان رتبه اول را کسب کنیم که این حاصل ایجاد امنیت و آرامش در شهرستان و رویکرد دولت و مدیران بود.

 

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یونس محمودی فرماندار شفت در جمع روسای ادارات این شهرستان در اخرین جلسه شورای اداری این شهر ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو گفت: در سال ۹۴ با بهره گیری از تجارب و ظرفیتهای علمی و فرهنگی و توان مدیران توانستیم در خدمت دولت و ملت در سال همدلی و هم زبانی باشیم.

photo_2016-03-15_20-08-40 به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از شفت ,محمودی در ادامه گفت:امیدوارم  بتوانیم با نو آوری و ابتکار خلاقانه در سال جدید کاستی ها و نوسانات را مرتفع و بهترین خروجی را داشته باشیم.

 وی مهمترین پیامد مثبت شعار سال را ایجاد آرامش و احساس امنیت در بین مردم خواند و افزود: این رهاورد توانست در جهت تحقق منویات رهبری و سیاست دولت تدبیر و امید نشاط در سیاست داخلی و خارجی را پدید آورد.

فرماندار شفت ایجاد امنیت را در سایر اهداف دولت از جمله در ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری تاثیر گذار خواند و گفت: امنیت ضریب اطمینان در سوپاپ دولت تدبیر و امید بود.

 وی  برگزاری انتخابات سالم , با نشاط و فراگیر را حاصل امنیت دانست و گفت: با ایجاد امنیت انتخابات را مردم رقم زدند و دولت مردان نیز با مردم شهر هم افزایی داشتند.

مشارکت ۱۰۵ درصدی مردم شفت در انتخابات

فرماندار شفت از شرکت بالغ بر ۱۰۵ درصدی مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان خبر داد و گفت: ما توانستیم در قیاس با ۱۵ شهرستان رتبه اول را کسب کنیم که این حاصل ایجاد امنیت و آرامش در شهرستان و رویکرد دولت و مدیران  بود.

محمودی از برخورداری ۹۲ درصد گازرسانی در شهرستان شفت خبر داد و اظهار کرد :مردم ما بهترین پرسشگران و درخواست کنندگان بوده و توانستند در پای صندوق اخذ رای با ما سخن گفته و بگویند که مسئولان بیدار باشید و این آراء نشانه سخن گفتن با ما بود.

وی این حضور را عشق به ولایت دانست و تصریح کرد؛این عشق مردمی رسالت ما را مضاعف می کند و مردم ما برنده انتخابات هستند.

 محمودی ضمن تبریک به نماینده منتخب مردم از زحمات عاشوری تشکر و تاکید کرد؛ ایشان تا خرداد ماه نماینده ماست.

فرماندار شفت از اعضای شورای اداری این شهرستان خواست تا حدود وظایف تعیین شده  در تسهیلات سفر را دقیقا رعایت و در پای کار باشند و بر عرضه محسولات در بازار دقت نظر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اگر دستورات گفته شده در جلسه تسهیلات سفر را با عزم جدی جزم نکنیم با مشکل مواجه می شویم گفت:سعی کنید برای رفاه حال  مسافران و شهروندان از هیچ کوششی دریغ نورزیم و بسترها برای مسافران فراهم شود.

فرماندار شفت از اجرایی شدن صد در صدی طرح هادی در این شهرستان خبر داد و گفت: در سال ۹۵ ما جشن پایان طرح هادی را با حضور مسئولان کشوری و استانی در شفت برگزار خواهیم کرد.

محمودی از پرداخت کل مطالبات چایکاران با اهتمام وزیر و استاندار قبل از انتخابات در شهرستان شفت خبر داد و افزود: امیدواریم تا در سال ۹۵ وامها در ابعاد مختلف برای چایکاران با پیگیری مسئولان پرداخت تا چایکاران با چالش روبرو نشوند .

 فرماندار شفت در جلسه شورای اداری این شهرستان از اعمال شخم زمستانه ۷۰ درصدی اراضی تحت کشت خبر داد و گفت: علارغم تخصیص اعتبارات به بخش کشاورزی امیدواریم با اعتبارات بیشتر طرح تجهیز اراضی را قبل از عید در شهرستان داشته باشیم.

وی همچنین برای اولین بار از کشت کلزا در ۴۰ هکتار از اراضی خبر داد و تاکید کرد؛امیدواریم مدیر جهاد کشاورزی بتواند کشاورزان را به سمت کشت کلزا سوق دهد.

 وی مهمترین دغدغه خود را عقب ماندگی لایه روبی  انهار و استخرها خواند و افزود:طبق آمار ما از شاخص استان در لایه روبی ضعیف هستیم و این مساله پیگیری شود.

محمودی از شهرداران و بخشداران خواست تا تنظیف معابر را در مدخل ورودی شهر مدنظر داشته  باشند.,وی همچنین خواستار پرداخت بیمه  کشاورزان منطقه شد.

 فرماندار شفت در این نشست رئیس بنیاد شهید, رئیس ثبت اسناد و املاک ,مدیر امور آب فومنات و مدیر دام پزشکی را به همگان معرفی کرد.

 جای خالی تمثال شهدا در شهرستان شفت خالی است

سید عبد اله هاشمی امام جمعه شهرستان شفت شفت در جمع رواسای از مدیران خواست تا از خداوند بخواهند که در سال ۹۵ به انها توفیق خدمت دهد.photo_2016-03-15_20-08-32

 وی فرصتها را زود گذر خواند و اظهار کرد: فرصتها چون گذر ابرها سریع است پس از آنها استفاده بهینه کنید .

هاشمی تاکید کرد:  مدیران کار و تلاش خود را مضاعف و توفیق خدمت به نظام و مردم را از خداوند بخواهند,قبل از انکه فرصتها از ما و شماها گرفته شود .

وی به برگزاری یادواره شهدا اشاره کرد و گفت: جای خالی تمثال شهدا در مسیر های شهرمان تا گلزار شهدا به وضوع قابل رویت است و این در حالی است که شهرستان شفت علاوه بر شهیدان و جانبازان دوران ۸ سال دفاع مقدس شهید و جانباز مدافع حرم نیز دارد.

وی افزود: این شهر علاوه بر شهیدان ،معلم فداکار و بزرگانی چون سید شفتی و دیگر بزرگواران را دارد.

 وی نبود تمثال شهدا و بزرگان شهر را در میادین و ورودی شهر یک خلاء فرهنگی خواند و تاکید کرد: همت کنید تا این خلاء به زودی توسط مسئولان و شهرداران رفع شود.

Share