در جلسه ارتحال امام عنوان شد

فرماندار شفت: دلیل غیبت برخی مدیران در جلسه فرمانداری باید مشخص شود

محمودی با بیان اینکه رواسای ادارات باید احضارشوند یادآور شد: در غیر این صورت با مدیران کل آنها تماس گرفته می‌شود. باید مشخص شود که چرا رئیس اوقاف شهرستان شفت, رئیس دانشگاه آزاد و … در جلسه فرمانداری حضور پیدا نمی کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یونس محمودی فرماندار شفت در جلسه ستاد بزرگداشت  ارتحال امام خمینی (ره) در ابتدا ضمن تقدیر از حضور برخی مدیران با انتقاد از مسئولین غائب در جلسه اظهار کرد: من تاکید کرده بودم که رواسای ادارات در این جلسه حضور پیدا کنند و روز سه شنبه  با حضور در شهرستان وقت خود را برای ملاقات مردمی و حل سایر مشکلات مردم اختصاص دهند. در این روز هیچ رئیسی حق برگزاری جلسه داخلی در اداره خود را ندارد و شهرستان را ترک نمی کند.photo_2016-06-02_09-29-21

 محمودی با بیان اینکه رواسای ادارات باید احضارشوند یادآور شد: در غیر این صورت با مدیران کل آنها تماس گرفته می‌شود. باید مشخص شود که چرا رئیس اوقاف شهرستان شفت, رئیس دانشگاه آزاد  و … در جلسه فرمانداری حضور پیدا نمی کنند.

 فرماندار شفت  ضمن پاسداشت مقام امام گفت: ما هر چه داریم از امام داریم و باید در جلسه ای که برای ارتحال امام برگزار شده همه ی رواسا حضورداشته باشند و هیچ توجیهی پذیرفته نیست.

 وی تاکید کرد: تعادل و توازن در اجرای برنامه باید پر رنگ شود زیرا عدم هماهنگی باعث کمرنگ شدن برنامه ها می شود.

وی از رواسای ادارات خواست تا با هماهنگی دستگاه های اجرایی اقدام به نصب بنر و سیاه پوش کردن شهر کنند.

فرماندار شفت از اجرای برنامه در روز پنج شنبه ساعت ۱۰ صبح در مسجد شیخ محله با حضور مردم خبر داد و گفت: ادارات و دستگاه ها نقش شاخص خود را ایفا کنند.

محمودی در ادامه اظهارات خود از تشکیل کمیسیون امور بانوان برای بررسی معضلات اجتماعی خبرداد.

فرمانده سپاه ناحیه شفت نیز در این جلسه از اعزام کاروان پیاده در قالب ۲۰ نفر و کاروان سواره در قالب ۶ اتوبوس با ۲۵۰ نفر به سوی مرقد امام خبر داد.

tel final1

Share