جعفرزاده در اجتماع بزرگ مردم رشت:

مردم با آرای خود مجلس دهم را به یک مجلس ولایت مدار تبدیل کنند/مردم نمی توانند شاهد این همه اسراف در تبلیغات انتخاباتی باشند/ورود پول های کثیف در عرصه انتخابات واضح و مشخص است/نمایندگانی که به خاطر منافع شخصی با دولت اختلاف داشته باشند کشور را دچار عقب ماندگی می کنند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،جعفرزاده با بیان این که نمی توانیم نمایندگانی در مجلس داشته باشیم که مستمرا در حال دعوا با دولت نه برای رضای خدا و نه به خاطر مردم بلکه با غرض و مرض و منافع شخصی هستند افزود :چنین نمایندگانی صلاحیت ورود به مجلس را ندارند و اگر وارد مجلس شوند شک نکنید که دوباره استان و حتی کشور دچار عقب افتادگی خواهد شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که توانسته بود در شب اول تبلیغات طیف عظیمی از هواداران خود را گرد هم بیاورد،شب گذشته درمیان خیل عظیم حامیان خود ضمن قدرانی از حضور پرشور مردم گفت:احزاب و گروه های مختلف لیست کاندیداتوری خود را با اتفاق با سر لیستی بنده معرفی کردند و به سهم خودم از تمامی کسانی که در چهارچوب قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی بنده را به عنوان سر لیست قرار دادند ممنون و سپاسگذارم.

 photo_2016-02-21_07-43-59به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت , جعفرزاده با یادآوری بحث ورود پول های کثیف به انتخابات در ایام انتخابات و قول وزیر کشور مبنی بر جلوگیری از ورود چنین پول های به عرصه انتخابات متذکر شد:ورود پول های کثیف در انتخابات این شهر بسیار واضح و مشخص است و دستگیری و جمع و آوری آن ها چندان سخت و پیچیده نمی باشد ،مگر یک کاندیدا تا چه میزان قدرت  تبلیغات دارد ,در صورتی که برخی از کاندیدها  بی نهایت بنر و پوستر در سطح شهر با پول هایی که توسط مشاورین آن ها ارسال می شود نصب نموده اند و هزینه می کنند در صورتی که مردم گرفتار هستند و نمی توانند این هزینه ها و اسراف را شاهد باشند.

وی افزود :اگر قرار است کسی وارد مجلس شود و از ابتدا به ساکن سر دعوا با دولت داشته باشد مطمئنا او نمی تواند برای این ملت خدمت بکند.

جعفرزاده رفع تحریم و موفقیت در برجام را از اقدامات موفق دولت یاردهم برشمرد و افزود:باید در یک فضای تعاملی به دولت کمک کینم که بتواند این پول های بلوکه شده را وارد کشور کند و برای زخم های این کشور هزینه نماید و برای این کار نیاز به نمایندگانی داریم که به دولت کمک کند و وظایف قانونی خود را به درستی انجام دهند تا دولت بتواند گام های بعدی  را بردارد.

رییس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به نرخ یالای بیکاری و عقب افتادگی استان گیلان در سنوات گذشته تصریح کرد:در سال های دور اولین راه آهن ایران را گیلان داشته ولی امروز دلمان خوش است که یک سوتکی قطار برای ما خواهد زد در صورتی که آخرین استانی هستیم که از سیستم ریلی بهره مند خواهیم شد .و با توجه به سرازیر شدن منابع مالی به کشور از سال ۹۵ نیاز به نمایندگانی توانا و پرقدرت و با صلابت داریم که بتوانند منابع را جذب و به استان محروم گیلان اختصاص دهند.

photo_2016-02-21_07-44-13وی  عملکرد برخی از افراد در تبدیل کردن استان گیلان به عنوان یک استان کشاورزی را در  عقب ماندگی بخش صنعتی استان  موثر دانست و افزود:ما در جلگه زندگی میکنیم و آب ما به راحتی وارد دریای خزر می شود و با تلاش مجموع نمایندگان در مجلس نهم توانستیم برای یازده رودخانه منتهی به دریای خزر یازده سد لاستیکی پیش بینی که ۴ عدد آن اجرایی شد و ۷ سد لاستیکی باقی مانده است.

جعفرزاده با بیان این که نمی توانیم نمایندگانی در مجلس داشته باشیم که مستمرا در حال دعوا با دولت نه برای رضای خدا و نه به خاطر مردم بلکه با غرض و مرض و منافع شخصی هستند افزود :چنین نمایندگانی صلاحیت ورود به مجلس را ندارند و اگر وارد مجلس شوند شک نکنید که دوباره استان و حتی کشور دچار عقب افتادگی خواهد شد.

وی به عدم دلواپسی برخی افراد در زمان سقوط هواپیماهای مسافربری در کشور اشاره نمود و اذعان داشت :امروز که دولت توانسته ۱۰۰ فروند هواپیمای ایرباس تهیه نمایند بدون آن که یک دلار بپردازد تا وقتی در آسمان هستیم دلمان خالی نشود و مردم نگران نباشند ،شاهد هستیم که همه دلواپس قرار دادها شده اند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این نکته که باید به منافع ملی کشور خودمان بنگریم و سپس سخن بگوییم گفت : به انداره کافی در سال های گذشته سرمان کلاه رفته است و متعجب می شوم وقتی میبینم حرف هایی زده می شود که افراد نه تخصص و نه اطلاعات آن را دارند. و می خواهیم از آن ها بگذارید دولت کار خود را بکند چون به انداره کافی باعث عقب ماندگی کشور شده اید .

جعفرزاده  در بحش پایانی سخنان خود از مردم درخواست کرد با آرای خود مجلس دهم را به مجلس ولایت مداری تبدیل کنند که به فکر مردم و جوانان باشد.

tel final1

Share