جعفرزاده در اجتماع باشکوه مردم رشت

الگوی رای حلال در انتخابات خواهیم بود/علی رغم تمام توهین ها و تخریب ها علیه بنده راضی نیستم کسی خارج از چارچوب قانون عمل کند/مجلس به نمایندگانی نیاز دارد که بیدار باشند و در صحن علنی مجلس نخوابند/از نصب هرگونه بنر و پوستر در مکان های غیر قانونی خودداری کنید/با شما عهد بستم تا حنجره مردم باشم/همه ۷ اسفند به پای صندوق های رای بیایند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جعفرزاده با بیان این که مجلس نیاز به نمایندگانی شجاع ،عالم و معتدل دارد اذعان نمود:مجلس امروز به نمیاندگانی نیاز دارد که اهل معالمه نباشند و در صحن علنی مجلس نخوابند و چرت نزنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،همزمان با  اولین روز از آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی کاندیدا های انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گردهمایی و سخنرانی نامزدها در میان طرفداران خود نیز با شور و هیجانی مضاعف پیگیری می شود.

photo_2016-02-19_00-24-54-800x568به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت ،غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت و نامزد انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس در همایش بزرگ حماسه سازان ولایت مدار که  با حضور گسترده و پرشور  مردم برگزار شد ضمن قدردانی از تمامی هواداران و حامیان خود به منظور رعایت قانون و قانون مداری گفت : با توجه به تمامی بد اخلاقی ها ، توهین ها ، بی دینی ها و بی تقوایی های صورت گرفته علیه بنده از شما خواستم که هیچ عکس العملی خلاف قانون انجام ندهید و خوشبختانه با همکاری و حمایت شما و با تمام فراز و نشیب های به وجود آمده توانستیم امروز به نقطه برسیم .

هیچ کسی خارج از چارچوب قانون عمل نکند

جعفرزاده با بیان این که در این مدت به بنده نیز همانند یکایک شما که شاهد این توهین ها و بی اخلاقی ها بوده اید سخت گذشته است افزود : از شما تقاضا میکنم تا انرژی خود را صرف برخورد با تخریب کنندگان نگزارید و با وجود مردمانی ولایت مدار همچون شما مطمئن هستم که جواب سخت و دندان شکنی در ۷ اسفند تمام بدخواهان و تخریب گران خواهند خورد.

وی با اشاره به پلمپ دفتر مشارکت های مردمی خود افزود:با وجود پلمپ دفتر، بنده سکوت کردم و می گوییم که در زمان باقی مانده تا پایان انتخابات به هیچ وجه راضی نخواهم بود که کسی خارج از چهارچوب قانون عمل نماید زیرا افراد زیادی منتظر این هستند که خطایی از ما سر بزند و نقشه های متعددی برای ما کشیده اند، ولی با وجود انسان های عاقل و محترمی که در ستاد ها حضور دارند مطمئنااین کشتی به ساحل خواهد رسید.

نشان دهیم که از راه حلال می توان به مجلس راه پیدا کرد/از نصب هرگونه بنر و پوستر در مکان های غیر قانونی خودداری کنید

photo_2016-02-20_10-34-13نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در این دوره می خواهیم نشان بدهیم که می شود سالم و به صورت حلال رای آورد و به مجلس راه پیدا کرد یادآور شد :از تمامی هواداران و حامیان درخواست میکنم که از نصب هرگونه بنر و پوستر در مکان های غیر قانونی خودداری کنند و با فعالیت های قانونی خودمان بتوانیم الگوی رای حلال در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را به نمایش بگذاریم.

جعفرزاده با اشاره به سخنان معظم رهبری مبنی بر این که مردم باید عصاره ملت را انتخاب کنند افزود:بنده ۴ سال گذشته با شما عهد بستم تا حنجره مردم باشم و از خدای خودم شاکرم که حرفی در گلویم گیر نکرد و امروز این دولت نیاز به کمک دارد و باید نمایندگانی انتخاب بشوند که هم از حقوق ملت دفاع کنند و هم به دولت کمک نمایند تا دولتی که توانسته فرجام را به برجام رسانده بتواند مشکلات داخلی را نیز حل نماید.

مجلس به نمایندگانی نیاز دارد که بیدار باشند و در صحن علنی مجلس نخوابند

وی در ادامه این گردهمایی باشکوه با بیان این که مجلس نیاز به نمایندگانی شجاع ،عالم و معتدل دارد اذعان نمود:مجلس امروز به نمایندگانی نیاز دارد که اهل معالمه نباشند و در صحن علنی مجلس نخوابند و چرت نزنند.

نامرد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم رشت را سزاوار نمایندگانی هشیار و بیدار خواند که مدافع حقوق ملت باشند و افزود :مردم رشت به نمایندکانی نیاز دارند که ولایت مدار باشند و فقط از حقوق این ملت دفاع کنند و نماینده ای که فرزند بیکار ندارد و فرزندان خود را به وسیله رانت نمایندگی به مجلس آورده است به درد  این مردم نخواهد خورد.

وی در پایان از تمامی مردم خواست که ۷ اسفند به پای صندوق های رای بیایند و به کسی رای بدهند که مدافع حقوق آن ها باشد و حنجره اش متعلق به مردم باشد.

خبرنگار:محمد جعفرزاده

Share