دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان

اکثریت مردم اصولگرا هستند/وقتی مردم به دینداری،پاکدستی و راستگویی علاقه مندند در اصل منش اصولگرایانه دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن کربلایی گفت: ما تلاش داریم تا همه گروه هایی را که ارزش ها را قبول دارند زیر یک چتر جمع کنیم و یک صدا و واحد وارد رقابت انتخاباتی گردیم و از تعصبات شخصی به دور باشیم تا در زمان مقتضی کاندیداهای مد نظر اصولگرایان را به مردم معرفی نماییم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از گیلان آنلاین ،حسن کربلایی دبیر موتلفه اسلامی گیلان در خصوص انتخابات پیش رو اظهار داشت: از نظر ما انتخابات در نظام اسلامی در همه دوره ها مهم است. حق انتخاب مانند حق تنفس است و  یک حق حیاتی در زندگی است و قانون اساسی جمهوری اسلامی این حق را به همه مردان و زنان کشور داده است. توصیه های اخلاقی و دینی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و مراجع دینی به مردم تاکنون این بوده که از این حق طبیعی و قانونی خود به نحو احسن استفاده کنند.

karbalaeeوی ادامه داد: اگر کسی از این حق استفاده نکرد در اصل نوعی بی تفاوتی از خود نشان داده و هر جا مردم توانستند آگاهانه ازاین حق استفاده کنند در اداره این کشور سهیم بوده اند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو اظهار داشت: انتخابات در این دوره از اهمیت ویژه ای برخوردار است  و آمریکا و استکبار جهانی با  تحریم ها و فشارهای مختلفی که علیه نظام اسلامی داشته همواره به دنبال دلسرد کردن و بی تفاوت کردن مردم بوده اند. تمام تلاش آمریکا و استکبار این است که مردم ایران به تدریج حسابشان را از نظام جدا کنند و بنا براین ما با شرکت در انتخابات در اصل در یک رفراندم بزرگ شرکت می کنیم و ضمن رای دادن به کاندیداها، از انقلاب اسلامی دفاع می کنیم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان در ادامه در پاسخ به سئوالی در خصوص برنامه این حزب برای انتخابات اسفند اظهار داشت: وظیفه یک حزب با سابقه و شفاف با تجربه بیش از نیم قرن این است که نسبت به سرنوشت کشور حساس باشد و پرداختن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان، ریاست جمهوری و شوراها از عمده وظایف حزب است.

وی افزود: از حدود یک سال قبل به دنبال شناسایی نامزدهای ارزشی و انقلابی هستیم و فعالیت های آنها را زیر نظر داریم، همچنین فعالیت های حزبی و سیاسی رقبا را نیز رصد می کنیم. با مقدمات صورت گرفته به وقت و به ضرورت از کاندیداهای مورد نظرمان حمایت خواهیم کرد.

کربلایی در پاسخ به این سئوال که آیا اصولگرایان گیلان در انتخابات ۷ اسفند به وحدت می رسند اظهار داشت: از نظر ما اصل بر این است اکثریت قریب به اتفاق مردم اصولگرا هستند، وقتی مردم به دینداری،  پاکدستی و راستگویی علاقه مندند و با نیرنگ و فریب و وعده های دروغین مخالف هستند در اصل یک منش اصولگرایانه دارند و ما هم همین نظر مردم را قبول داریم و جریان اصلاحات نیز نباید خود را تافته جدا بافته از مردم بداند.

وی ادامه داد: ما تلاش داریم تا همه گروه هایی را که ارزش ها را قبول دارند زیر یک چتر جمع کنیم و یک صدا و واحد وارد رقابت انتخاباتی گردیم و از تعصبات شخصی به دور باشیم تا در زمان مقتضی کاندیداهای مد نظر اصولگرایان را به مردم معرفی نماییم.

وی اضافه کرد: بدیهی است که اصولگرایان در این شرایط حساس با وظایف خود آشنا هستند و راه کارهای عملی وحدت و پیوند را می دانند و جلساتی در این خصوص دارند و از نظرات صاحبنظران بهره خواهند برد تا همزمان با ایام تبلیغات قانونی نامزدهای انتخابات، فهرست نامزدهای مورد حمایت اصولگرایان را اعلام نمایند.

tel final1

Share