استاندار گیلان در گلزار شهدای رشت

چهره واقعی ایران با دیپلماسی دولت تدبیر و امید نمایان شد/خون شهدا انقلاب را بیمه کرد/تا آخرین قطره خون از انقلاب و آرمان‌های کشور دفاع خواهیم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نجفی اذعان کرد: بار دیگر با شما شهدا پیمان می‌بندیم که تا آخرین قطره خون از انقلاب و آرمان‌های کشور دفاع خواهیم کرد و هیچگاه نخواهیم گذاشت ذره‌ای از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب خدشه‌دار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمدعلی نجفی، استاندار گیلان امروز( ۱۲ بهمن ) در نخستین روز از سی و هفتمین بهار انقلاب با حضور در گلزار شهدای رشت و ویژه برنامه ورود امام خمینی(ره ) به میهن، یاد و خاطره فجر آفرینان و شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

IMG_0286وی با بیان اینکه آسایش و آرامش امروز را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم گفت: خورشید استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی کشور ارمغان شهدای انقلاب با رهبری امام ( رحمه الله علیه ) بود.

نجفی اذعان کرد: بار دیگر با شما شهدا پیمان می‌بندیم که تا آخرین قطره خون از انقلاب و آرمان‌های کشور دفاع خواهیم کرد و هیچگاه نخواهیم گذاشت ذره‌ای از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب خدشه‌دار شود.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: همه ما به آرمان شهدا تا آخرین نفس وفادار خواهیم بود.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: خون شهدا انقلاب و اسلام را بیمه کرده است.

وی با بیان اینکه ما همواره پیرو ولایت فقیه هستیم گفت: اکنون با تلاش و کوشش و با رهبری مقام معظم رهبری کشور ایران امن‌ترین کشور در جهان است.

استاندارگیلان با تاکید بر اینکه حضور مردم در عرصه‌های مختلف بسیار حائز اهمیت است اظهارکرد: انقلاب اسلامی حرکتی مردمی بود و همچنان با حضور مردم در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی راهش را بیش از پیش و با استقامت بیشتر ادامه می‌دهد.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: همه ما با همکاری در میدان جنگ دفاع مقدس از کشور دفاع کرده‌ و این دفاع همچنان در مذاکرات سیاسی و اقتصادی نیز ادامه خواهد یافت.

این مقام مسئول با بیان اینکه دهه فجر امسال با جشن برجام و لغو تحریم‌های ناجوانمردانه همراه است اظهارکرد: بزرگ‌مردان دیپلماسی ایران توانستند تحریم‌های کشور را لغو و برجام را به فرجام برسانند.

وی تصریح کرد: چهره واقعی ایران در جهان با موفقیتش در مذاکرات بین المللی با دیپلماسی دولت تدبیر و امید نمایان شد.

نجفی با تاکید بر اینکه شور، نشاط و حرکت را بیش از پیش در مردم ایجاد و فراهم کنید گفت: فراهم کردن نشاط عمومی و تامین معیشت و رفاه مردم از مهمترین اقدام‌های است که باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار گیلان به پروژه‌های دهه فجر پرداخت و افزود: یک هزار و ۷۰ پروژه عمرانی در بخش‌های کشاورزی، گردشگری، صنعت، آب و تجاری و …. در استان با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۹۰ میلیارد تومان همزمان با سی و هفتمین بهار انقلاب به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است، در پایان جمعی از مسئولان و مدیران استانی و دانش آموزان با نثار گل به شهدای دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی یاد و خاطر ه شهدا را گرامی داشته و با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان تجدید پیمان کردند.

tel final1

Share