با حضور در فرماندار و ستاد انتخابات وزارت کشور:

سه نفر دیگر در انتخابات خبرگان رهبری از حوزه گیلان ثبت نام کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، آیت الله اشکوری , حجت الاسلام والمسلمین مهدی برناس و حجت الاسلام والمسلمین فرامرز مباشر امینی در انتخابات خبرگان رهبری در گیلان ثبت نام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله اشکوری , حجت الاسلام والمسلمین مهدی برناس و حجت الاسلام والمسلمین فرامرز مباشر امینی در انتخابات خبرگان رهبری در گیلان ثبت نام کردند.

ENTEKHABATبه نقل از کاسپین ،حجت الاسلام فرامرز مباشر امینی در جریان ثبت نام در انتخابات خبرگان رهبری در گیلان در محل فرمانداری رشت اظهار کرد: بنده پاسدار بودم و هم اکنون به عنوان مدرس دانشگاه وارد عرصه انتخابات شدم.

وی افزود: در این راستا احساس وظیفه کردم چون جوان هستم و در شرایط فعلی اساتید ما در مجلس خبرگان رهبری حضور دارند ولی سن آن ها زیاد است.

داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری در گیلان با بیان اینکه تصمیم گرفتم توانایی های خود را مورد آزمون قرار دهم، ادامه داد: جناح های مختلف بهره برداری های خود را می کنند اما بر اساس شرح وظایفی که برای مجلس خبرگان رهبری تعریف شده است فعال خواهیم بود به شرط اینکه صلاحیت ما از سوی شورای نگهبان تایید شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی برناس: هدف اصلی ما حمایت از مقام معظم رهبری و ولایت فقیه است

حجت الاسلام والمسلمین مهدی برناس در محل ثبت نام کاندیداهای انتخابات خبرگان رهبری در فرمانداری رشت در گفتگویی اظهار کرد: با توجه به شرایط جهان کنونی درگیر است و دشمنان جهان اسلام و سرکرده انها استکبار جهانی دنبال تحریف انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان نگاه ویژه ای به انتخابات مجلس خبرگان رهبری دارند، افزود: ورود ما به این عرصه با نگاه جدید به خبرگان رهبری است و هدف اصلی ما حمایت از مقام معظم رهبری و ولایت فقیه است.

آیت الله اشکوری داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان شد

آیت الله سید علی حسینی اشکوری با حضور در ستاد انتخابات کشور از حوزه انتخابیه استان گیلان، داوطلب نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شد.

ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از پنجشنبه هفته گذشته آغاز شده است.

tel final1

Share