رئیس ستاد انتخابات استان گیلان

دانشگاه‌ها به پرشور تر کردن فضای انتخابات کمک کنند/براساس ارزیابی‌های انجام شده شور و نشاط خوبی در فضای جامعه وجود دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس ستاد انتخابات استان گیلان گفت: دانشگاه‌ها می توانند به پرشور تر کردن فضای انتخابات کمک کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس ستاد انتخابات استان گیلان گفت: دانشگاه‌ها  می توانند به پرشور تر کردن فضای انتخابات کمک کنند.

ahmadi_0666رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: دانشگاه‌ها می‌توانند با برگزاری برنامه‌های انتخاباتی که قانون اجازه‌ی آن را داده است به پرشور کردن فضای رقابت‌های انتخابات در استان کمک کنند.

وی با بیان اینکه براساس ارزیابی‌های انجام شده شور و نشاط خوبی در فضای جامعه وجود دارد گفت: ستاد انتخابات و شورای تأمین استان با برگزاری برنامه‌ها و نشست‌هایی با موضوع انتخابات که براساس صدور مجوز و ضوابط داخلی دانشگاه می‌باشد مخالفتی ندارد.

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استانداری افزود: در نشست کمیسیون دانشجویی استان نیز این مسئله به صراحت به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ابلاغ شده است.

وی با اشاره به تأثیرگذاری دانشگاه‌ها در قشرهای مختلف گفت: دانشگاهیان علاوه به افزایش شور و نشاط به آگاهی بخشی در فضای جامعه نیز کمک می‌کنند.

محمد احمدی پور با اشاره به اینکه دانشگاه ها باید در انتخابات بی طرف باشند و له یا علیه نامزدهای انتخابات فعالیت نکنند افزود : افزایش نشاط سیاسی در میان نخبگان جامعه و مشارکت همه جانبه و فعال در انتخابات پیش رو از کارکردهای برگزاری برنامه های ضابطه مند در دانشگاه ها است.

tel final1

Share