جعفرزاده ایمن آبادی در جمع مردم اسفراین :

بسته شدن پرونده پی.ام.دی خبر خوش برای همه جهانیان بود/کشور را باید مردم اداره کنند/ همه به سازندگی کشور کمک کنیم،با اختلاف و دعوا کاری پیش نمی رود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: بسته شدن پرونده پی.ام.دی خبر خوش به همه جهانیان بویژه ملت ایران بود که در طول بیش از یک دهه تحریم های ظالمانه استکبار را تحمل کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از ایرنا ،عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: بسته شدن پرونده پی.ام.دی خبر خوش به همه جهانیان بویژه ملت ایران بود که در طول بیش از یک دهه تحریم های ظالمانه استکبار را تحمل کردند.
jafarzade-G_9998 غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی چهارشنبه شب در جمع مردم اسفراین گفت: اگر ما وارد بحث مذاکرات هسته ای شدیم برای اثبات خودمان مبنی بر استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای بود همانطوری که رهبری بارها به این موضوع تاکید داشتند و حتی فتوا دادند.
رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان افزود: هرچند تحریم ها برای کشور مشکلاتی ایجاد کرد ولی اتفاق خوب و پیامدهای مثبتی نیز برای نظام در برداشت زیراکه ما در طول اجرای تحریم ها با نقاط ضعف و قوت خود در بخش های مختلف بویژه اقتصادی آشنا شدیم.
وی با اشاره به بیانات رهبری در زمینه ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی و اهمیت اجرای آن برای کشور اظهار کرد: باید اقتصاد را بگونه ای ساماندهی کرد که در مقابل هر تکان، فشار و اتفاق غیرقابل پیش بینی چه تحریم و چه اتفاقات دیگر دچار مشکل نشویم.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم اکنون بیش از دو سوم بودجه کشور در بخش دولتی مصرف می شود، گفت: باید فکری به این وضعیت کرد.
جعفرزاده ایمن آبادی افزود: کشور را باید مردم اداره کنند به طوریکه هر جا مردم وارد کار شدند آنجا آباد شده است.
وی تصریح کرد: پرهیز از اقتصاد دولتی و رفتن به سمت اقتصاد مردمی برای توزیع عادلانه ثروت باید در اولویت کار دولتمردان باشد و منابع کشور باید به دست تعاونی ها که همان مردم هستند سپرده شود.
وی گفت: همه باید به سازندگی کشور کمک کنیم و فضا را با هم افزایی و همدلی پیش ببریم زیرا با اختلاف و دعوا کاری پیش نمی رود.

tel final1

Share