نماینده مردم رشت در مجلس:

تحریم مردمی حج می تواند راهکار مقابله با بی لیاقتی آل سعود باشد/امام(ره) آل سعود را ادامه ابوسفیان و بنی امیه می دانست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم رشت در مجلس اظهار کرد: در صورتی که مردم و نه دولت ها به صورت خود جوش به موضوع تحریم حج ورود کنند آل سعود متوجه نفرت مسلمین از خود می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم رشت در مجلس اظهار کرد: در صورتی که مردم و نه دولت ها به صورت خود جوش به موضوع تحریم حج ورود کنند آل سعود متوجه نفرت مسلمین از خود می شود.jafarzade_5778

پانا نوشت: غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی افزود: می دانیم که حضرت امام(ره) هم با این طرز حج رفتن موافق نبودند و آل سعود را ادامه ابوسفیان و بنی امیه می دانستند.

نماینده مردم رشت در مجلس یادآور شد: زمانی که امکان سفر به کربلا هم فراهم آمد برخی از مومنین از رفتن به کربلا پرهیز داشتند و می گفتند تا زمانی که صدام آنجا حکومت می کند به کربلا نمی رویم که دیدیم خدا عنایت کرد و ظالم از میان رفت و امروز عراق بوسیله حکومتی مردمی اداره می شود.

وی افزود: از سوی دیگر قوه قضاییه نیز باید ورود کند و آسیب دیدگان و خانواده هایشان پیگیری معنوی از حادثه داشته باشند نه اینکه به دنبال غرامت باشند بلکه عنوان کنند با این سوء مدیریت فلسفه حج زیر سوال رفته است.

جعفرزاده گفت: مردم باید بگویند تا زمانی که این حکام وهابی در عربستان حکومت می کنند به سفر حج نمی رویم تا اینبار هم خدا مومنان را مورد عنایت خود قرار دهد.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share