شهردار رشت

زیرگذر رشتیان در بهمن ماه سالجاری افتتاح می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت گفت: زیرگذر رشتیان در بهمن ماه امسال افتتاح می شود و این زیر گذر رفتارهای ترددی بی‌دلیل را کاهش می‌دهد.

sabet_1357به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا ,محمدعلی ثابت‌قدم در حاشیه بازدید کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت از پروژه پیاده راه‌سازی، با اشاره به اینکه این پروژه محرک توسعه شهر است اظهار کرد: این پروژه از بافت مرکزی شهر شروع و تا انتهای خواهر امام رشت ادامه دارد و یک مسیر گردشگری اقتصادی مذهبی فرهنگی است.

وی افزود: اهداف این پروژه زمانی محقق می‌شود که بتوانیم زمان انجام پروژه را تسریع کنیم و باقیمانده پروژه‌ها را که در بودجه سال آینده برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌شود؛ به این پروژه متصل نماییم.

شهردار رشت گفت:با انجام این پروژه‌ها با هزینه معقول می‌توانیم گردشگر را وارد استان کنیم و اقتصاد شهروندان را رونق دهیم و برای این امر سند بالا دستی وجود دارد که آن سند طرح جامع استان است و تا پایان سال ۹۸ محدوده حمل و نقل همگانی شهر رشت اجرایی می‌شود.

ثابت‌قدم با بیان اینکه رفتارهای ترافیکی مسافران و شهروندان از قبل برنامه‌ریزی می‌شود خاطرنشان کرد: این امر سفرهای بی‌دلیل را حذف و سفرها را درست هدایت می‌کند.

شهردار رشت از افتتاح زیرگذر رشتیان در بهمن ماه امسال خبر داد و تصریح کرد: این زیر گذر رفتارهای ترددی بی‌دلیل را کاهش می‌دهد.

ثابت قدم ارزش افزایی فضای گردشگری شهر رشت و ماندگاری مسافر در شهر را مورد تأکید قرار داد و با اشاره به وجود ۷۰ کاروانسرا در رشت گفت: برای ایجاد فضاهای گردشگری این کاروانسراها و بازار شهر مورد توجه است.

وی با بیان اینکه محدوده پیاده راه‌سازی تا پایان اسفندماه به اتمام می‌ رسد،افزود:در حوزه ساماندهی دست‌فروشان زمین‌هایی شناسایی شده است و جانمایی‌ها در حال انجام است تا  شوند.

شهردار رشت با اشاره به برنامه‌ریزی برای توسعه و ساماندهی پارکینگ‌ها افزود:مرمت ساختمان مرکزی شهرداری در قالب لایحه ای در شورا مطرح می‌شود که از لحاظ میراث فرهنگی امکان اقتصادی خوبی برای استان فراهم می‌کند.

tel final1

Share