با برگزاری انتخابات

رئیس و هیئت رئیسه شورای شهر تالش و آستانه اشرفیه معرفی شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با برگزاری انتخابات هیات رئیسه رئیس و اعضای هیات رئیسه شوراهای اسلامی تالش و آستانه اشرفیه انتخاب شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش نتیجه انتخابات هیات رئیسه این شورا را عنوان کرد.

shoraعلی وانوایی اظهار کرد: در انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تالش احمد قلعه‌کفایی با کسب چهار رأی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر تالش معرفی شد.

وی ادامه داد: طالب طالبی‌شکردشت به عنوان نایب رئیس، فیروزه اردویی‌ناوان خزانه‌دار، مدینه نیکاکری و عبدالله حسین‌پور منشی اول و دوم شورای اسلامی شهر تالش انتخاب شدند.

 پیش از این «سهیل سلامی‌ریک» در دو سال فعالیت دور چهارم شورای اسلامی شهر تالش، رئیس این شورا بود.

«گلباغی» رئیس شورای شهر آستانه‌اشرفیه شد

در نشست اعضای شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه که در دفتر این شورا برگزار شد، محمد گلباغی با چهار رأی از هفت رأی اعضای شورا به مدت یک سال به سمت رئیس شورای شهر آستانه‌اشرفیه انتخاب شد.

در تصدی ریاست شورای شهر آستانه‌اشرفیه مهدی رحمدل با گلباغی رقابت داشت و توانست سه رأی از اعضای شورا را به خود اختصاص دهد.

در انتخابات مذکور علیرضا تیغ‌نورد نایب رئیس،ابراهیم نجفی خزانه‌دار،حسن امیدوار سخنگو، مجید همتی، یوسف دوست‌جلالی و مهدی رحمدل منشی اول تا سوم شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه شدند.

مجید همتی رئیس پیشین شورای اسلامی شهر آستانه‌ اشرفیه با تبریک به هیئت رئیسه جدید این شورا اظهار کرد: تمام اعضای شورای شهر در کنار یکدیگر با تعهداتی که به مردم برای خدمات بهتر داده‌ایم و نیز سیاست‌های شهرداری در خدمت مردم هستیم.

/فارس

Share