از گوشه کنار سیاست گیلان

تبریک وزیر به مردم لنگرود بابت انتخاب لاهوتی/عضویت استاندار اسبق گیلان در شورای مرکزی حزب اصلاح طلب/جملات کلیدی ربیعی در جلسه شورای اداری گیلان/در لاهیجان آدمهایی هستند که نمی گذارند بچه های مردم رشد کنند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

ساختمانی که دو بار در انزلی افتتاح شد!

به گزارش فارس ,ساختمان جدید پزشکی قانونی بندرانزلی که سال گذشته افتتاح شده بود، عصر دیروز با حضور احمد شجاعی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان پزشکی قانونی و هیئت همراه بار دیگر به بهره‌برداری رسید.

فارس سال گذشته در تاریخ ۹۳/۰۶/۰۵ در مورد این ساختمان نوشته بود:

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ساختمان پزشکی قانونی این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۵ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال پیش از ظهر امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کلنگ احداث این پروژه در سال ۸۸ به زمین زده شد و در قالب مرکز آموزشی‌ ‌پژوهشی، سردخانه و سالن تشریح در مجاورت آرامستان انزلی فعالیت خود را آغاز کرده است.

ساختمان سالن تشریح پزشکی قانونی بندر انزلی به وسعت ۳۱۵ متر مربع در دو طبقه از محل اعتبارات استانی توسط اداره‌کل راه و شهرسازی گیلان احداث و پس از تکمیل تحویل پزشکی قانونی شده است.

تبریک وزیر به مردم لنگرود بابت انتخاب لاهوتی

به گزارش دیارمیرزا علی ربیعی وزیر تعاون و رفاه اجتماعی در مراسم عملیات اجرایی بیمlahoontitledارستان تخصصی تامین اجتماعی لنگرود خطاب به جمع در توصیف مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود گفت:من تاکنون از وزیری نشنیده ام که آقای لاهوتی چیزی برای خودشان خواسته باشند.ایشان هرچه خواسته اند برای مردم بوده و ساعت های زیادی در مرود این بیمارستان با من رایزنی کردند و از اوقات تلخی تا قهر و آشتی داشته ایم. به مردم بابت آقای لاهوتی تبریک می گویم و امیدوارم بیمارستان لنگرود طی مدت ۲۴ ماه و قبل از اینکه از دولت خداحافظی کنیم به بهره برداری برسد.(تکبیر یکی از حضار)
گفتنی است این تکبیر برای دقایقی لبخند را بر روی لبان مسئولین آورد بطوریکه ربیعی با خنده خطاب به آن فردی که تکبیر فرستاده بود گفت: حالا این تکبیر برای پایان عمر دولت بود یا افتتاح بیمارستان !

عضویت استاندار اسبق گیلان در شورای مرکزی حزب اصلاح طلب

بر اساس رای گیری انجام گرفته در نخستین کنگره حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، ۲۲ نفر عضو شورای مرکزی حزب مشخص شدند. دکتر علی شکوری راد ، عضو پیشین شورای مرکزی جبهه مشارکت نیز به عنوان دبیرکل این حزب انتخاب شد.

۱- آذر منصوری ۲- علی تاجرنیا، ۳ – هادی خانیکی، ۴- محمد کیانوش‌راد ۵- حمیدرضا جلایی‌پور، ۶- حسین کاشفی- ۷- ولی الله شجاع‌پوریان، ۸ – علی شکوری‌راد، ۹ – فاطمه راکعی- ۱۰ – غلامرضا انصاری – ۱۱ – جلال جلالی‌زاده – ۱۲ – مرتضی مبلغ – ۱۳- عماد الدین خاتمی- ۱۴ – اشرف بروجردی – ۱۵ – حجت‌الاسلام مصطفی درایتی، ۱۶ – محمود حسینی، ۱۷ – شمس وهابی – ۱۸- علی صوفی، ۱۹ – رضا باوفا- ۲۰ – حسین عبادی، ۲۱ – حسین نقاشی، ۲۲- علی محمد حاضری.

گفتنی است علی صوفی استاندار گیلان در دولت اول و وزیر تعاون در دولت دوم محمد خاتمی بوده‌ است.

در لاهیجان آدمهایی هستند که نمی گذارند بچه های مردم رشد کنند

ندیمی در مراسم بازدید از زندان لاهیجان گفت: در جلسه ای که در استانداری داشتیم، به آقای استاندار گفتم که ما هم زباله سوز می خواهیم. در رودسر با توجه نفوذ مسئولین استانی که داشتند این امکان فراهم شد که در داخل پرانتز باید بگویم که این خود جای بحث دارد که چرا یک لاهیجانی یا سیاهکلی در استان جایگاهی ندارد. بعد از انقلاب حتی یک نفر هم لاهیجانی و سیاهکلی استاندار و معاون استاندار نشده اند. این معنی اش این است در این شهر آدمهایی هستند که نمی گذارند بچه های مردم رشد کنند. من را که یک دوره نگذاشتند بیایم. ما با این همه نفوذ و شناخته شدگی ملی اینطور بودیم بقیه را تصور کنید! اینها را باید تکلیفش را روشن کرد که این یک نکته ی مهم است.

جملات کلیدی وزیر تعاون,کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای اداری استان گیلان

IMG_8411* سعی دولت این است اخلاق و منش دوران دفاع مقدس را برگرداند.

* بزرگترین مخالف و نگران ایجاد توافق، رژیم صهیونسیتی است.

* سیاست صدقه ای سیاست رفاهی نیست

* هر پنج دقیقه یک نفر به جمعیت بیکار کشور افزوده می شود.

* در سیاست خارجی هیچ حقی را از ملت ایران محروم نکردیم.

* ایجاد صنعت پتروشیمی در گیلان برای هزار نفر شغل ایجاد می‌کند.

* جای خادم و مخدوم در کشور نباید عوض شود.

* امروز نیاز داریم بیش از گذشته کار کنیم و باید حتماً موفق شویم, مردم از ما انتظار موفقیت دارند.

* خط عمومی نظام و دولت مهربانی و همدلی با مردم است.

* استان گیلان توسعه پیدا نخواهد کرد مگر اینکه هسته‌های همدلی کارآفرینی ایجاد شود.

 

Share