ظریف:اگر زیاده خواهی نکنند، حتماً به توافقی می‌رسیم که به نفع همه خواهد بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،وزیر خارجه ایران گفت: مطمئن هستیم که اگر طرف مقابل آمادگی این را داشته باشد که حقوق مردم ایران را به رسمیت بشناسد، اقدامات خودش را انجام دهد و زیاده خواهی نکند، حتماً به یک توافقی می‌رسیم که به نفع همه خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،وزیر خارجه ایران گفت: مطمئن هستیم که اگر طرف مقابل آمادگی این را داشته باشد که حقوق مردم ایران را به رسمیت بشناسد، اقدامات خودش را انجام دهد و زیاده خواهی نکند، حتماً به یک توافقی می‌رسیم که به نفع هzarif3مه خواهد بود.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بعد از ورود به وین درجمع خبرنگاران گفت:با هدف رسیدن به یک توافق که منافع و حقوق مردم ایران در آن رعایت شده و برای همه دنیا توافق خوبی باشد، به وین آمده‌ایم.

ظریف در گفت‌وگو با خبرگزاری صداو سیما در وین افزود: مطمئن هستیم که اگر طرف مقابل آمادگی این را داشته باشد که حقوق مردم ایران را به رسمیت بشناسد، وظایف خودش را انجام دهد، یعنی تحریم‌ها را بردارد و همزمان با اقدامات ایران، اقدامات خودش را انجام دهد و زیاده خواهی نکند، حتماً به یک توافقی می‌رسیم که به نفع همه خواهد بود.

وی با بیان اینکه ما با این دید به وین آمده‌ایم، گفت: البته زمان مهم نیست و تنها رسیدن به توافق خوب مهم است و اینکه به یک نتیجه مناسب برسیم./فارس

Share