جزییات ماجرای مشاجره کوچک زاده و ظریف در مجلس+فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ظریف در پاسخ به کوچک زاده از وی پرسید من وحدت ملی را خدشه دار کرده ام؟ یا کسی که به من خائن گفته است؟ و کوچک زاده در جواب می گوید: خائن گفتن را کسی به شما می گوید، که زیر سایه تهدید مذاکرات را ادامه می دهید، و من از زبان او به شما می گویم!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جلسه غیر علنی مجلس با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای امروز صبح به ریاست علی لاریجانی برگزار شد. ظریف و عراقچی آخرین روند مذاکرات ایران با ۱+۵ را در جلسه غیر علنی امروز مجلس۵۰۱۸۲۴_۳۲۴ برای نمایندگان تشریح کردند.

به نقل از تابناک,اما پس از پایان سخنان ظریف و زمانی که وی قصد ترک مجلس را داشت برای لحظاتی صحن علنی با مشاجره کوچک زاده با ظریف به تشنج کشیده شد.

مهدی کوچک زاده نماینده تهران پس از این ماجرا در گفتگویی این مشاجره با ظریف را گفتگوی آرام و البته چالشی نامیده بود و گفته بود : گفت و گوی امروز من با اقای ظریف آرام البته چالشی بود و محتوای آن این بود که گفتم شما با این رویه تان به حرف اقا توجه نمی کنید و موجب خدشه در وحدت جامعه می شوید و خودتان فرمودید که داعش در منطقه چه می کند و کشورهای منطقه خیلی با ما بد هستند و در این شرایط به وحدت احتیاج داریم و جز مسیر آقا نمی شود.

اما یک شاهد عینی گفت: از زمانی که زنگ مجلس زده شد، کوچک زاده به طرف ظریف حرکت کرد و به لحنی خاص گفت شما باید ماهیت خودتان را در مذاکرات مشخص کنید، و باید اثبات کنید به دلیل اینکه با صراحت صحبت نمی کنید شرایط سخت شده است .

وی گفت: ظریف در پاسخ به کوچک زاده از وی پرسید من وحدت ملی را خدشه دار کرده ام؟ یا کسی که به من خائن گفته است؟ و کوچک زاده در جواب می گوید: خائن گفتن را کسی به شما می گوید، که زیر سایه تهدید مذاکرات را ادامه می دهید، و من از زبان او به شما می گویم!

این شاهد عینی در ادامه افزود: ظریف پس از شنیدن این ادعا واکنش نشان داد و گفت رهبری خودشان زبان «برا»ی این نظام هستند و شما حق ندارید از زبان ایشان مطلبی بیان کنید.

وزیر خارجه کشورمان پس از بیان این سخن، مجلس را ترک کرد.

دانلود فیلم

Share