احمدی روشن در رشت: تا دم در جهنم با دشمنان بروید اما با یک لگد آنها را وارد جهنم کنید و خودتان برگردید

مذاکره‎کنندگان از دین و شرافت مردم حراست نمی‌کنند/آقایان چوب حراج به صنعت هسته‌ای زده‌اید/به خدا قسم بدترین روزگار زندگی‌ام را طی می‎کنم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،بنده به تیم مذاکره کنند می گویم که شما به عنوان اسوه مردم ایران در مذاکرات شرکت می کنید اما متأسفانه از دین, شرافت , استقامت ,خدا و از پیغمبر و مردم ایران اسلامی حفاظت و حراست نمی کنید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عصر امروز تجمع هسته ای مردم رشت با عنوان «ما هم اجازه نمی دهیم» در محوطه حرم خواهر امام رشت برگزار گردید.

در این مراسم رحیم احمدی روشن پدر شهید مصطفی احمدی روشن به سخنرانی پرداخت.
IMG_6931
وی با بیان اینکه در زمان جنگ اجازه ورود سیم خاردار را به کشور نمی دادند گفت: این ما مردم ایران بودیم که از این موقعیت عبور کردیم و به لطف خدا حالا در جایی ایستاده ایم که استکبار جهانی به ما رشک می برد که ملت ایران « نوکر و آقای خود است».
وی از رکود صنعت هسته در یک بازه زمانی گفت و اضافه کرد: در سال ۸۲ تا سال ۸۴ مسئولان ایران رکب خوردند و استکبار جهانی سر آنها کلاه گذاشت و باعث رکود صنعت هسته ای ایران شد.
رحیم احمدی روشن افزود:در سال ۸۲ تا سال ۸۴ یک کلاه گشادی بر سر مسئولین کشور رفت و چیزی که باعث تأسف بود این بود که با دشمن خود یعنی آمریکا جهانخوار بنشینیم و صحبت کنیم و این یک امتحان بود برای اینکه دشمنان خود را بشناسیم.
ما می دانستیم که آنها کلاه بردارند اما متأسفانه مسئولان ما می خواستند این را امتحان کنند و نشستند سر یک میز و به نام قرارداد سعد آباد با هم توافق کردند و پنج هزار سانتریفیوژ ایران را مهر و موم کردند.
وی تصریح کرد:مصطفی در آن زمان در نیروگاه هسته ای نطنز خدمت می کرد و اگر شما او را می دید از نظر ظاهر یک مرده متحرک بود.مصطفی و همه همکارانش قصد داشتند سایت هسته ای نطنز را ترک کنند اما من نگذاشتم و گفتم: «مصطفی، الان موقعی نیست که اینکار را بکنید، الان موقعی است که باید در مقابل دشمن مقاوت کنید و میدان را خالی نگذارید» او نیز حرف من را گوش کرد.
این فعال سیاسی با بیان اینکه کلاه برداری بعدی آنها قرارداد الجزایر و ژنو بود تصریح کرد: آنها در قرارداد ژنو زیر هرچیز که متعهد شدند،زدند.

صنعت هسته ای ما را به رسمیت نشناخته اند
IMG_6929وی ادامه داد:اگر صنعت هسته ای ما به رسمیت شناخته شده است پس چرا ما نمی توانیم از دستگاه های سانتریفیوژهای نسل جدید استفاده کنیم.ما را مجور کردند که باید از دستگاه های نسل قدیم استفاده کنیم که این موضوع مانند این است که شما را ملزم کنند که بین ماشین پیکان و پژو آخرین سیستم، پیکان را انتخاب کنیم.پس کجا صنعت هسته ای ما را به رسمیت شناخته اند!؟
رحیم احمدی روشن گفت:چرا رهبر معظم انقلاب گفته اند که به مذاکرات خوشبین نیستند و دغدغه داشته باشند!؟به این علت است که رهبر معظم انقلاب درک عمیقی از دشمن دارند.

ملت ایران از مذاکرات اطلاع ندارند اما تک تک مردم آمریکا در جریان هستند
می خواهم از دولت سوال کنم که چرا مردم ایران نباید از مذکرات هسته ای خبر داشته باشند ولی تک تک مردم آمریکا از جریان مذاکرات خبر داشته باشند ولی یک فکت شیت برای ملت ایران چاپ نشود!؟چرا باید به این مردم جواب نداد!؟چرا باید مراسمی که مردم برای مطالبات خودشان برگزار می کنند را لغو کنند!؟چرا باید مراسمی را که یک پدر شهید پیر ناقابل می خواهد در آن صحبت کند لغو کنید!؟
وی افزود:این باعث افتخار من است که حرف حق را می زنم و مطالبات مردم را می جویم.

مذاکره کنندگان از دین و شرافت مردم حراست نمی کنند
بنده به تیم مذاکره کنند می گویم که شما به عنوان اسوه مردم ایران در مذاکرات شرکت می کنید اما متأسفانه از دین, شرافت , استقامت ,خدا و از پیغمبر و مردم ایران اسلامی حفاظت و حراست نمی کنید.
چرا بعد از اینکه سه میلیون کاریکاتور علیه پیامبر اعظم (ص) کشیده می شود و نخست وزیر منحوس و بی دین فرانسه به عنوان نمادین با یکی از این کاریکاتورها عکس می گیرد شما با او در همان روز مذاکره می کنید.
پیامبر، خدا، دین، ایمان و قرآن یک راه بخصوص می روند و شما و سیاستتان یک راه بخصوص می روید.آن وقت رویتان می شود جلوی مردم ایران سر بلند کنید!؟
این مردم برای مطالبات خودشان باید به عنوان یک آیینه برای شما باشد و «آیینه چون چهر تو بنمود راست خود شکن آیینه شکستن خطاست».

ینده می گویم شما چوب حراج به صنعت هسته ای زده اید
روشن در جمع مردم رشت ادامه داد:حواستان را جمع کنید به دشمن باج ندهید.ینده می گویم شما چوب حراج به صنعت هسته ای زده اید که بعد از نشست عراق ۱۹۵ کیلوگرم اورانیم غنی شده ۲۰ درصد داشتیم که شما قبل از اینکه قراردادی را امضا کنید، آن را اکسید کردید.
چرا شما بعد از نوشتن قرارداد ننگین ژنو یکی یکی بچه های متعهد جمهوری اسلامی را از سایت هسته ای بیرون انداختید!؟که حتی رهبر معظم انقلاب فرمود که به اسم اعتدال بچه های متعهد ایران را بیرون نکنید و از همه بدتر اینکه شما برای این بچه ها پرونده درست می کنید و آنها را ستاره دار می کنید.خدایا تو جزا کسانی را بده که به مردم خیانت می کنند!
به خدا قسم بدترین روزگار زندگیم را طی می کنم
احمدی روشن با بیان اینکه «بخدا قسم بدترین روزگار زندگیم را طی می کنم»اظهار کرد:ما شهید دادیم و انقلاب کردیم که زیر بار استکبار جهانی نرویم، اگر کسانی بخواهند ما را زیر پرچم استکبار جهانی ببرند ما تحمل نخواهیم کرد.ما از تیم مذاکره حمایت می کنیم.آقایان مذاکره کننده تا دم در جهنم با دشمنان بروید و اگر خواستند شما را وارد جهنم کنند با یک لگد آنها را وارد جهنم کنید و خودتان برگردید.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا ،مردم نیز با در دست داشتن پلاکاردهایی همچون «مذاکره آری، توافق ۲ مرحله  ای نه»، «مذاکره آری، وادادگی نه»، «تحریم می پذیریم، ذلت نمی پذیریم»، «خدا>1+5» در این تجمع شرکت کردند و خواستار مذاکره با رعایت خط قرمزهای رهبری شدند.

در پایان این مراسم مردم با امضاء کردن طوماری خواستار رعایت چارچوبی در مذاکرات هسته ای شدند.متن این طومار به شرح زیر است:

ملت ایران با تأثی به رهبر حکیم خود و با تأکید به مواضع صریح دیگر مقامات عالی کشور با انتشار این گزاره برگ ملّی شرط هرگونه توافق هسته ای را رعایت اصول زیر می دانیم:

اصل یک: تمام تحریم ها علیه جمهوری اسلامی باید یکجا و همزمان با امضای توافق نامه کاملاً لغو (نه تعلیق) شود

اصل دوم: دستاوردهای هسته ای در حد نیاز واقعی کشور باید حفظ شود.

اصل سوم: هیچ مانعی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت های علمی و فنی در امور هسته ای و هیچ محدودیتی برای دانشمندان مربوطه وجود نداشته باشد.

اصل چهارم: هیچ نظارتی فراتر از مقررات و عرف بین الملل اعمال نشود.

اصل پنجم: هیچگونه نظارت و اعمال محدودیت بر نیروهای مسلح و مراکز نظامی و امنیتی پذیرفته نیست.

اصل ششم: توافق هسته ای باید برگشت پذیر باشد و در صورت نقض عهد دشمن ما هم بتوانیم به شرایط قبل از توافق برگردیم.

ما اعلام می داریم منافع و عزت کشور و شش اصل فوق باید در توافقنامه هسته ای رعایت شود وگرنه مصداق توافق بد است و یک قرارداد تحمیلی، استعماری و غیر قانونی و نامشروع است و هیچ کس از طرف ملّت ایران اجازه امضای قراردادی بدون رعایت اصول ششگانه فوق را ندارد.

گزارش تصویری مراسم را در اینجا ببینید.

IMG_6935

Share