فرماندار انزلی در جلسه شورای شهر:

این هجمه از مشکلات انزلی غیر طبیعی است/تنها رمز موفقیت انزلی وحدت است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صفرنژاد گفت: چرا پس از انتخابات هنوز فضای رقابتی موجود است؟ می بایست پس از انتخابات این رقابت به رفاقت تبدیل شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست شورای شهر انزلی برای اولین بار با حضور صفر نژاد، فرماندار  انزلی برگزار شد.
DSC_0541در ابتدا بدیعی فر ، رییس شورای شهر بندر انزلی از تشکیل ستاد زیبا سازی توسط فرمانداری را مورد تقدیر قرار داده و اظهار داشت :این ستاد بار مسئولیت اعضاء شورا و شهرداری را کم می کند.
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی; وی همچنین عنوان کرد:در سال جاری بودجه ۳۴ میلیاردی را به ۴۱ میلیارد رساندیم که این موضوع نشان دهنده این است که اعضای شورای شهر و سایر مسئولین با وفاق کامل به وظایف خود عمل کرده اند .
سپس رییس شورای شهر تریبون را به فرماندار سپرد و او با عنوان این موضوع که هر اتفاقی که رخ دهد نتیجه کار جمعی است تصریح کرد: در سه استان شمال کشور فضای سیاسی به فضای اجرایی می چربد ، شهری مانند انزلی را باید با شهری که عمرشان ۷۰ سال به بالا است مقایسه نمود اما جای تعجب دارد شهری با این همه قدمت مشکلات بسیار دارد.
وی اضافه کرد: باید گفت این هجمه از مشکلات غیر طبیعی است.زمانی که بسیاری از ساختارها در شهر های کشور وجود نداشت در شهر انزلی وجود داشت .
صفرنژاد ادامه داد: چرا پس از انتخابات هنوز فضای رقابتی موجود است؟ می بایست پس از انتخابات این رقابت به رفاقت تبدیل شود.
صفرنزاد عامل رشد یک شهرستان را مدیر آن دانست و افزود:مدیر با تجربه و کار بلد می تواند موجب رشد آن شهر شود و برعکس مدیر ضعیف ایجادعقب ماندگی کند . هر شهروندی متوجه می شود کدام مدیر کار می کند و کدام کار نمی کند .
فرماندار انزلی در مورد وضعیت بیکاری شهرستان انزلی گفت: هنگامی که نماینده دولت میزان بیکاری در این شهر را متوجه شد باور و قبول نمی کرد، انزلی یکی از مهمترین شهر های کشور است ۴ یا ۵ اداره کل دارد . مشکل این است هر کس سر جای خود نیست .
وی در پایان عنوان کرد: هدف من این است فضا را به سمت کارهای اجرایی پیش برم ، ما همه با هم می توانیم مشکل را حل کنیم ، تنها رمز موفقیت انزلی وحدت است.
گفتنی است در پایان این نشست از دو پرسنل قدیمی شورای شهر انزلی تقدیر بعمل آمد.

DSC_0591 DSC_0592
DSC_0537 DSC_0555 DSC_0558DSC_0563 DSC_0595 DSC_0559

Share