تاکید بر تعامل بیشتر و ارتقای امور فرهنگی

دیدار سرپرست معاونت اجتماعی فرهنگی منطقه آزاد انزلی با مدیران اجتماعی،فرهنگی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مجید فاتحی سرپرست معاونت اجتماعی فرهنگی گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری, مدیرکل روستایی استانداری و مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مجید فاتحی سرپرست معاونت اجتماعی فرهنگی گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با یونس رنجکش مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری دیدار کرد.

azadntitledدر این دیدار دکتر رنجکش ضمن تبریک و آرزوی توفیق به سرپرست معاونت اجتماعی فرهنگی گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی، آمادگی حوزه متبوع خود را جهت هرگونه همکاری فی مابین اعلام نمود.

سرپرست معاونت اجتماعی فرهنگی گردشگری این سازمان نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت گرامیداشت رویدادهای مذهبی و ملی، در پیش رو از جمله سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره)، خواستار تعامل بیشتر در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی به ویژه طرح حقوق شهروندی شد.

دیدار با مهندس حسنی پور مدیرکل روستایی استانداری گیلان از دیگر دیدارهای سرپرست معاونت اجتماعی فرهنگی گردشگری بود که در این دیدار نیز دو طرف بر همکاری بیشتر به ویژه در حوزه عمران روستایی تاکید کردند.

آخرین ملاقات فاتحی دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بود، در این دیدار محمدپور خواستار ارتقاء سطح فرهنگی برنامه های منطقه شد و آمادگی کامل اداره کل کتابخانه ها را جهت ایجاد کتابخانه در فاز تجارت و گردشگری منطقه و تجهیز کتابخانه های روستایی اعلام نمود.

سرپرست معاونت اجتماعی فرهنگی گردشگری این سازمان، در این دیدار ضمن سپاس از مدیرکل کتابخانه های استان پیشنهاد انعقاد تفاهم نامه کاری فی مابین جهت تسریع در اجرای برنامه های فرهنگی منطقه علی الخصوص در جهت توسعه امر کتاب و کتابخوانی را مطرح نمود که با استقبال مدیرکل کتابخانه های استان مواجه گردید.
nqkakniu v0iyr8z7

Share