پیام نوروزی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل منطقه آزاد انزلی در پیامی نوروز را به ایرانیان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  مدیرعامل  منطقه آزاد انزلی در پیامی نوروز را به ایرانیان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

رویش دوباره طبیعت و بازگشایی دفتر آفرینش، این فرصت دوباره را به ما می دهد تا سال جدید را با عزمی جدی تر برای گام نهادن در مسیر خوبی ها آغاز و دعا کنیم که خداوند توفیق طاعت و بندگی خالصانه و خدمت افزون تر به خلایق را به ما عطا نماید و حال ما را به احسن احوال متحول گرداند.mantaqe azad

نوروز پایانی است بر یک سال کوشش صادقانه و نویدی است بر آغاز تلاش و همت مضاعف در راستای انجام وظایفی که اهم آن رشد و تعالی منطقه آزاد انزلی خواهد بود.

خداوند متعال را شاکرم که همچون سال های گذشته، افتخار خدمت به مردمان سرزمین دریا و ساحل و سبزی را به ما عطا نموده تا با تدبر و تعلق دل به تلاشی افزون برای عزت ، سربلندی و کامیابی مردمانمان ببندیم.

سازمان منطقه آزاد انزلی، با لطف و عنایت خداوند رحمان و رحیم در سایه رهنمود های حکیمانه مقام معظم رهبری (حفظه ا…) در خصوص حماسه اقتصادی و در پناه حمایت های دولت تدبیر و امید و با توجه به ماموریت های تدوین شده در سال ۹۳ به منظور نیل به اهداف عالیه ، گام در سال نو می نهد تا همچون گذشته بتواند با همراهی و همدلی همه مسئولان نظام شاهد توسعه اقتصادی، کاهش بیکاری، ایجاد اشتغال ، جذب سرمایه گذار و پیام آور رشد و موفقیت و الگوی توسعه برای ایران اسلامی باشد.

فرا رسیدن سال نو که تجلی گر رویش و نوزایی طبیعت از سوی یکتای بی همتاست را در سایه الطاف یگانه هستی بخش صمیمانه تبریک می گویم، در پناه رأفت و عزت ام ابیها حضرت فاطمه زهراء(س)، سالی سرشار از موفقیت، سعادت و سلامت برای هموطنان گرامی مسالت دارم.

امید است در سال جدید با استعانت از خداوند سبحان در راستای دستیابی به اهداف ترسیم شده در حوزه اقتصاد مقاومتی، تقویت ایده های خلاق موفق باشیم و با گام های ایمان و عشق به خدمت صادقانه، موجبات سربلندی و عزت ایران اسلامی را پدید آوریم.

رضا مسرور

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی

Share